Fastlås den laveste pris fra disse websites
126 US$
Expedia.com126 US$
Hotels.com126 US$
Travelocity126 US$
Priceline126 US$
Tripadvisor126 US$
Orbitz.com126 US$
Anmeldt d. 16. august 2020

Alt var super. Hotellet har en pragtfuld belligenhed med søn udsigt. Vi fik en venlig og hjælpsom modtagelse, Vores lejligheder rummelig og ren og pæn, god mad. Indbydende restaurant. De bedste anbefalinger.

Tak, Rolfreeh
Receptionen Hotel Residens Møen, Other hos Hotel Residens Møen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2020

Tusinde tak for besøget og de pæne ord.
Vi håber vi ses igen en anden gang.

Anmeldt d. 10. august 2020

Det bedste sted på Møn!

Rigtig god service, rolige omgivelser og et meget hyggeligt hotel/hotellejligheder og skøn central beliggenhed i Stege for udlugter i byen, på Møn og Nyord.

Kan varmt anbefales.

Værelsestip: Flot udsift til vand.
Tak, Bronzon

Mange tak for besøget og den pæne anmeldelse.
Vi håber at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

I forbindelse med 3 dages ferie på Møn boede vi på Hotel Residens. Hotellet har en fantastisk beliggenhed med udsigt ud over vandet. Hotellet er i gåafstand fra Stege by. Personalet er meget venlige, også mod vores 2 piger på 6 og 10 år. Fin morgenmad og god kaffe. Hotellet har en hyggelig gård hvor man kan sidde i læ. Vi havde booket en lejlighed med plads til alle 4. Det var med et soveværelse og opredning i stuen til børnene. Det fungerede fint. Lejligheden har køkken så det er muligt at lave mad. Jeg ville gerne have givet 5 stjerner men vores lejlighed (nr 33) lå lidt uheldigt således skraldespandstømning og vaskeri-afhetning var lige uden for vores vinduer lidt over 7 om morgenen. Lejligheden ligger så den føles lidt som en kælder med hævede vinduer og kørestolsramper udenfor så forbipasserende kan kigge ind. Det gør at man er nødt til at have rullet for hvis man vil have privatliv. Vi kunne godt tænke os at bo her igen - bare ikke i nr 33 :)

1  Tak, christianlH2948FN

Tak for besøget og den flotte anmeldelse.
Vi lover at I får et andet værelse hvis I kommer en anden gang.

Anmeldt d. 5. august 2020

Flot beliggenhed. Vi havde et dejligt værelse, men et ret lille badeværelse. Over for værelset var der køkken med bl.a. Køleskab, som vi kunne benytte, samt en lille dagligstue. Restauranten er tiptop.

Tak, AnetteD490

Tak for besøget og den pæne anmeldelse.
Vi håber at se jer igen.

Anmeldt d. 4. august 2020

Dejligt stort værelse med havudsigt, faktisk en lejlighed fin beliggenhed lige ned til vandet og kun 5 minutters gang til centrum . God mad i resturenten men husk at reservere bord. Internet var meget ringe på værelse

Værelsestip: Vælg værelse med udsigt over vandet om muligt
Dato for ophold: juli 2020
Tak, 748arnef

Tak for besøget og de pæne ord.
Vi glæder os til at se jer igen.