Anmeldt d. 23. januar 2020 fra mobile enheder

Fin lejlighed med alt hvad man kan ønske sig af udstyr. Sengene var ok. Fin morgenmadsbuffet med alt hvad hjertet begærer. Indtjekning og udtjekning blev udført af søde medarbejdere. Fine parkeringsforhold.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, Henrik J
Anmeldt d. 12. januar 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt hotel med masser af personlighed og fantastisk beliggenhed. Alt lige fra værelset, rengøring, morgenmaden og servicen var helt i top! Vi glæder os allerede meget til at komme igen! Tusind tak for en dejlig weekend! Mange hilsner fra Britt og Peter

Dato for ophold: januar 2020
Tak, brittb868
HotelResidensMoen, Direktør hos Hotel Residens Møen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2020

Selvtak og tak for den fine anmeldelse. Vi ses.

Anmeldt d. 1. januar 2020

Vi boede i en lejlighed på hotelt. Havde bestilt nytårs mad i opholdet , det var så lækkert mad pakket og lige klar til at varme.
Dejlig lejlighed og rent og pæn. Vi havde vores hund med, der var ikke så
meget fyrværkeri der blev skudt, vores hund havde det så godt gøede ikke ret meget.
Morgenmad i cafeen var så lækkert, vi valgte at tage morgenmaden med ned i
lejligheden, det var helt ok sagde personalet. Vi havde selv kaffe og mælk og jucie
Og 1 fl.vin medbragt hjemme fra. Lon og Torben Greve

Værelsestip: Lejligheden havde vi, meget glade for
Dato for ophold: november 2019
Tak, Sofus8
Line R, Guest Relations Manager hos Hotel Residens Møen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. januar 2020

Kære Lone og Torben,

Tusind tak for jeres anmeldelse. Det glæder os I, og ikke mindst hunden, havde et godt nytårsophold.

Mvh,

Receptionen

Anmeldt d. 7. december 2019

Virkelig god indkvartering m.m....gode værelser ...fin udsigt over Stege Bugt fra restauranten...restauranten har fin og god mad.
..kort vej til Stege bymidte ...fine hyggelige restauranter i bymidte... foruden Stege mange attraktioner på Møn, som kan nås gående (f.eks. Camøoen) ..på cykel eller i bil. Møn er kendt for bl.a. Møns Klint ..Geocentret...Dark Sky ...Danmarks Samlermuseum mange andre attraktioner

Dato for ophold: december 2019
Tak, Knud Jørgen K
Line R, Guest Relations Manager hos Hotel Residens Møen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. december 2019

Kære Knud,

Tusind tak for besøget og den meget fine anmeldelse. Vi håber vi kan byde jer velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen,

Receptionen

Anmeldt d. 6. november 2019

Vi var 2 par, dejlige værelser ved siden af hinanden. Det var opholdstue lige ved værelserne med stort fjernsyn, også fuldt monteret køkken med opvaskemaskine, porcelain og service til mange.
Vi havde nogle rigtig dejlige dage med besøg på Samlermuseet, Møn Bolsche fabriksudsalg og den hyggelige by Stege.
Vi spiste 1. aften på hotellet, rigtig dejlig mad, kan anbefales. 2. aften spiste vi på Slagter Stig / Støberiet, det var også rigtigt dejligt. Kan også anbefales.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Kristensrejser
Line R, Guest Relations Manager hos Hotel Residens Møen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2019

Hej Boel,
Tusind tak for den meget fine omtale, vi håber vi ses igen.
Mvh Residens Møen