Anmeldt d. 21. august 2020

Vi var med vores børn og et hold forældre på Hotel Saxkjøbing i 2 overnatninger i starten af august for at fejre en rund fødselsdag. Vi havde et "Smag sæsonen" ophold med morgenmad og aftensmad begge dage, den ene dag en fem retters menu.
Hotellet er historisk, ligger fantastisk på det smukke torv i Sakskøbing og er renoveret fint og med respekt for historien. Der er rige muligheder for at hygge sig i gården eller udenfor på torvet. Der er en dejlig rolig og venlig atmosfære på hotellet, det er som om man mærker man er kommet lidt på landet og tingene går lidt langsommere og nemmere. Der er en fin, fin butik med masser af spændende varer.
Vi boede i annekserne og havde dejlige værelser, et moderne de luxe og et familie værelse, begge pletfrit rengjort og med gode senge.
Det er Claus Meyer der ejer hotellet og det smages. Køkkenet laver strålende mad uanset om det er morgenmad eller aftensmad. Man behøver ikke være bange for at det er meget fornem mad, tværtimod er det bare god, vellavet mad som stilles frem i fade til deling og så smager det rasende godt. Der er gode drikkevarer, både lokal øl og vin, samt et godt vinkort. Gode tjenere og styr på tingene.
Tag derned og slap af, spis godt, gå en tur langs vandet eller i byen og nyd livet. Vi kommer bestemt igen og Hotel Saxkjøbing og byen Sakskøbing fortjener mindst 5 stjerner.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Kim662
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi var på en opholdspakke med to overnatninger. Stedet er hyggeligt og med en fin gårdhave. Værelset i hovedbygningen var pænt, men rengøringen kunne løftes et niveau.
Der var inkluderet en 3 og 5 retters menu, men hovedret og dessert var det samme begge dage. Særligt på maden havde vi nok forventet noget mere - det manglede finesse og kreativitet. Middagene blev serveret i den store teatersal, og det skyldes nok at der var fuldt hus. Men det er lidt svært at skabe den hyggelige stemning.
Personalet var venligt og søde.
Vi vil nok komme tilbage for når man sammenholder prisen med det vi fik, så var det ok.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 917perr
Anmeldt d. 1. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig fin modtagelse og flinkt personale under hele opholdet. Super lækker veltillavet mad fra menukortet om aftenen og dejlig morgenmadsbuffet. Hotellet er gammelt men fremstår nænsomt restaureret og indbydende.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 468annen
Anmeldt d. 7. juni 2020 fra mobile enheder

1 nat med overnatning i forbindelse med familietur til Knuthenborg. Hyggeligt hotel centralt på torvet. Minus plads til os i restauranten?! Øhhh normal vis er der vel plads til hotellets gæster før udefrakommende. Det ene af vores udleverede værelser havde rengøringen sprunget over og personalet virkede lettere forvirrede over, hvad de skulle gøre ved det. Ok nat i pænt stort familieværelse, dog temmelig slidt badeværelse. Morgenmaden lækker med Claus Meyers tydelige præg. Vældig hyggeligt ophold midt i byen, men deraf skønhedsfejl

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 512pian
Anmeldt d. 7. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var i ferien flere gange henne ved hotellet. Det havde lukket hver gang og sidste dag 31.5. henviste man til åbning næste uge. Det er et fint hotel med en historie langt tilbage, og med Claus Meyer som ejer har det fået et moderne og tilsvarende look og tilbud. Vores familie har boet der flere gange og kan lude det.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, 748Rita