“Der der står i menukortet passer ikke med det på tallerkenen”
Anmeldelse af Cafe Bita

Cafe Bita
Anmeldt 28. januar 2020

Havde hørt godt om dette sted, men halvdelen af det de skrev der var med på tallerkenen havde de glemt, for mig minder det mest om et pizzeria til dobbelt op i pris... Jeg vil ikke anbefale det.
Fik et stjerneskud med få rejer, og hvidløgsmarianeret rejer uden hvidløg

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Jegerligeglad

Anmeldt 14. januar 2020

Lækkert udvalg. Lækre råvarer. Glutenfrit alternativ. God betjening. Servering med et smil, Gode parkeringsforhold.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Lstoevring
Anmeldt 16. december 2019

Café Bita ligger på Axeltorv, lige midt i byen. Altid pænt og rent, rar atmosfære, dygtig og sød betjening og nogle retter, der kan tiltale de fleste. Dan jeg spiste en en kyllingesandwich, var der så meget mad, at 4 big Macs næsten kunne ligge inde i sandwichen, og der var stort set så meget, at man kunne deles om den. Men rigtig velsmagende og delikat at se på.
Om sommeren er der udendørs-servering lige ud til torvet, det kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, larsbendsen85
Anmeldt 10. oktober 2019

På torvet i Nakskov fik jeg serveret de bedste nachos, til dato... hurtig, venlig betjening og et pænt sted...

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, lenaj904
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg har besøgt Café Bita flere gange og jeg går aldrig skuffet derfra. Personalet er smilende, høfligt og hjælpsom. De er til stede, men ikke irriterende.
Drikkevarer og mad kommer hurtigt og der er altid mere end rigeligt. Udvalget er godt og de fleste kan finde noget de vil have.
4 ud af 5 stjerner, da stedet ikke udelukkende har hjemmelavede produkter.

Dato for besøg: september 2019
Tak, frukrusepedersen

Rejsende, der kiggede på Cafe Bita, kiggede også på

Har du været i Cafe Bita? Fortæl om dine oplevelser!