En stor oplevelse

Det her er et absolut dejligt sted. Hvis man elsker haver, så er det et must. Vi nød at gå rundt og... læs mere

Anmeldt d. 7. juni 2023
918keldh
Helt klar et besøg værd

Anmeldt d. 14. maj 2023
Kim-D-stensved
Stensved, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. juni 2023

Det her er et absolut dejligt sted. Hvis man elsker haver, så er det et must.
Vi nød at gå rundt og se på det hele. Der er utroligt mange træer, buske og planter, som man slet ikke kender. Virkelig spændende.
Og fuglelivet er også i top. Rigtig mange fuglestemmer. Og masser af grønne fræer.
At ejeren kan holde det ene mand med sin kone fatter jeg ikke.
Imponerende.

Dato for oplevelse: juni 2023
Tak, 918keldh
Anmeldt d. 14. maj 2023 fra mobile enheder

Det er anden gang vi er forbi , første gang var i 2020. Det er meget afslappende at gå eller sidde ved søerne og høre frøerne kalde.
Nu kan man også se hvor meget der er sket i den nye del af haven , det går stærkt. Man skal ikke snyde sig selv for at dufte til de mange slags Magnolia som blomstre i april/maj.
Nu skal vi selv have et par stykker 😊
Tag madpakken med og nyd et par timer i denne smukke have.

Dato for oplevelse: maj 2023
Tak, Kim-D-stensved
Anmeldt d. 15. juli 2021 fra mobile enheder

Et helt unikt sted, hvor man kan se og udforske alverdens træer og blomster. Stedet er meget flot og velholdt, og vi kunne få mange timer til at gå i dette smukke sted. Meget stemningsfyldt

Dato for oplevelse: juli 2021
1  Tak, Tina-Magling
Anmeldt d. 8. juli 2021

En fantastisk have /park - en stor oplevelse - og fuldt ud en længere køretur værd. Synd at den ikke er mere kendt, her kan alle få en fantastisk tur, der findes en ro og et velvære for sind og øjne samt en fantastisk duftoplevelse, ved at gå grundt både i den gamle afdeling, som i den nye. De er helt forskellige oplevelser, men meget fine på hver sin måde.
Tag selv mad og drikkevarer med, og I kan nemt få flere timer til at gå her.
og er der noget fra planteskolen man gerne vil have, men ikke kan finde, er ejerne mægtig flinke til at vise frem og finde det man gerne vil have.
Meget fine kraftige planter til rimelige penge.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Blaesenborg48
Anmeldt d. 7. maj 2019 fra mobile enheder

Fantastisk have. Utroligt at Peter stort set ene mand formår at holde denne store have. Så absolut et besøg værd.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, Steen K