Travelocity
128 $
SPAR 15 $
Hotels.com143 $
Expedia.com143 $
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 18. august 2020 fra mobile enheder

Vi ankom sent med vores telt men det var nemt at tjekke ind selvom vi ikke havde booket på forhånd. Vi kunne låne stik til strømmen.
Vi bestilte morgenmad til afhentning næste morgen.
Pladsen ligger lige ved stranden med den skønneste badebro.
Bad og toilet var rigtig fint.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Hinstrup
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har tilbragt seks dage her og været meget tilfredse. Pladsen er lille og meget overskuelig, sådan en, hvor børnene trygt kan løbe op på legepladsen selv. Legepladsen er i øvrigt som resten af pladsen, relativt lille men stor nok og velholdt.
Hytten med eget bad, som vi boede i var fin og ren og havde det fornødne køkkenudstyr. Dejligt at her var karklud, viskestykke, opvaskesæbe og opvaskebørst. Vi havde bestilt med linned, som også var fint og rent.
Fælles bygninger og fælles arealer var også rene og pæne.
Det lille ishus har også andre mere eller mindre basale købmandsvarer og vi bestilte godt morgenbrød der hver morgen.
Ejerne og alle der arbejdede på pladsen var super søde og imødekommende.
Jeg vil til enhver tid anbefale pladsen til andre, der gerne vil på disse kanter.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, MarianneBom
Anmeldt d. 31. juli 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte endnu engang denne dejlige plads. Næsten frit valg af plads hvor vi fandt et dejligt og roligt hjørne.
Pæne og rene baderum med masser af varmt vand selvom det koster 2x5 kr at bade. Venligt og imødekommende personale

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Poul Erik J
Anmeldt d. 23. maj 2016 fra mobile enheder

Overnattede i hytte to voksne og to børn. Fin campingplads med legeplads og flot strand. Hytterne passede fint til vores behov. Imødekommende personale der lod os blive nogle timer længere, så vi kunne lade den mindste sove til middag inden afrejse.

Dato for ophold: maj 2016
1  Tak, Niels Erik Kaab... R
Anmeldt d. 5. januar 2016

Vi indkvarterede os med hund i en dejlig hytte der indeholdt ALLE nødvendige faciliteter. Landets længste badebro på stranden og smuk smuk natur med fjord og øhav til alle sider.
Byen Nakskov er med sin hygge og havnemiljø osv et langt besøg værd da der er utroligt mange smukke og mindeværdige seværdigheder. Gamle velbevarede huse fra 1800 tallet, små smalle stræder alle vegne og masser af indkøbsmuligheder. De rygter der går om at Nakskov er "tabernes by" har bestemt INTET på sig, tværtimod.

Værelsestip: Albuen strand, Hestehovedet strand, lystbådehavnen, havnemiljøet, torvemiljøet.
Dato for ophold: august 2015
1  Tak, diak0n