“Ebsens Hotel Restaurant”

nr. 8 af 21 Restauranter i Maribo
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016

Går man en tur rundt i Maribo finder man Ebsens Hotel og Restaurant. Det ser meget indbydende ud og når man kommer indenfor ser man den hyggelige Restaurant, hvor man virkelig får lækker mad. En aften havde jeg bestilt mad til seks personer. Vi kom til det bestilte bord og da sidste par ankom med gaver til mig, blev der omgående sat et flag på bordet. Meget venlig betjening. Der er også muligt om sommeren at sidde udenfor, hvor man også bliver betjent på bedste måde. Mange holder deres fester her, fordi maden er god og smilende betjening. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 240Jette

Anmeldt 26. juni 2016

Dejlig buffet med 12 forskellige ting, bl.a suppe, tarteletter, thairet, kød osv.
Det var hyggeligt. Peronalet tog sig tid til en sludder og en joke, med alle gæster.
Alle blev budt velkommen af hjertet.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Maria L
Anmeldt 2. maj 2016

havde købt en spot deal med 3 retters menu. ok. Fik anvist et så lille værelse at vi knap kunne vende os der. Sengen en halvandenmands med en madras presset op i et hjørne blot for at skaffe adgang til "badeværelset", som ikke var større end et frimærke. en ad gangen. kunne knap anvende håndvasken der var gemt under en spejlhylde. Tror ikke jeg kommer der igen.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Stig F
Anmeldt 25. april 2016

Venlig,mstrukturerert og velorganiseret personale. Super god mad. Lidt ældre inventar og ikke så hyggeligt sted

Dato for besøg: december 2015
Tak, Sidnana
Anmeldt 27. marts 2016

under vores ophold på Ebsens hotel spiste vi morgenmad og middage på hotellet begge dele var meget fint

Dato for besøg: august 2015
Tak, 204kimpaul

Rejsende, der kiggede på Ebsens Hotel Restaurant, kiggede også på

Har du været i Ebsens Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!