“Altid et besøg værd”

Café og Restaurant Victoria
nr. 2 af 21 Restauranter i Maribo
Anmeldt 5. juli 2016

Man føler sig meget velkommen når man træder inden for døren. Fin betjening. Er det fint vejr kan man sidde udenfor. Rigtig god mad, perfekt tillavet. Er man ude at handle i centret, er det skønt at kunne gå ind og få lidt frokost, eller måske bare en kop kaffe. Uanset hvad man bestiller bliver det modtaget med et smil. Vil man gerne sidde udenfor bliver det bragt ud. Der hænger altid tæpper over stolene som man kan tage om sig hvis det er lidt køligt. Jeg kan ikke fremhæve noget bestemt men alt hvad jeg har købt der har været fremragende. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 240Jette

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

God menu til rimelige priser og godt hyggelige udendørs spise faceliteter på det lille torv. Kan anbefales.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, 0JanR10
Anmeldt 6. juni 2016

Vi spiste aftensmad på Cafe Victoria i forbindelse med et ophold i Maribo. Tjenerne var der straks vi kom ind, og var venlige og imødekommende.

Maden (deres burger) var ganske god, og anrettet i cafe-størrelse (så alle burde blive mætte). Prisen var også i cafestørrelsen - ingen overraskelser der.

Intet stikker ud som værende super godt, men til gengæld stikker intet ud som værende dårligt. Det er gennemsnitligt på den gode måde.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Dennisslj
Anmeldt 18. maj 2016

Fin hjælsom betjening med og holde døre da jeg er kørestolsbruge maden er flot og mget smukt anrettet og nogl store potioner der smager godt inger

Dato for besøg: april 2016
Tak, ingertjavs
Anmeldt 29. april 2016

Dejlig mad rigeligt at spise - hvis man drikker øl til maden smager den ikke særlig godt
Hurtig servering

Dato for besøg: maj 2015
Tak, Nusero

Rejsende, der kiggede på Café og Restaurant Victoria, kiggede også på

Har du været i Café og Restaurant Victoria? Fortæl om dine oplevelser!