163 $
Gratis afbestilling indtil d. 04/03/21
Hotels.com
134 $
Gratis afbestilling indtil d. 06/03/21
Book nu, betal under opholdet
Trip.com
163 $
130 $
SPAR 33 $
Expedia.com134 $
eDreams163 $
Travelocity134 $
Anmeldt d. 21. oktober 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel lige ved søerne og centrum af Maribo. Du får et fornuftigt hotel til en god pris. Hyggelige værelser og ok morgenmad. Kaffen er kedelig og ingen bacon, der er plads til forbedringer.
Men ellers en fin morgenbuffet.

Tak, kfxkongen
Anmeldt d. 18. oktober 2020 fra mobile enheder

Hotellet er er gennemsnitsligt hotel i nogenlunde stand. Værelserne fremstår sterile og kedelige. Der er TV på værelset og intet andet, end ikke et mini køleskab. Der var ikke mere sæbe i sæbedispenseren i badet og der var mug på væggene. Der var hår på håndklæderne og sengene var ikke noget at prale af. Toiletpapiret må være det billigste de kunne finde. Morgenmaden var okay, men heller ikke meget mere end det. Væggene er papirstynde og man kan høre alt der foregår i de andre værelser. Naboerne råbte og skreg til langt ud på natten. Til prisen synes jeg ikke umiddelbart det var en god handel.
Personalet var venligt og WiFi fungerede godt. Man kunne selv justere temperaturen i rummet på radiatoren, det var rart.

Tak, 208jespern
Anmeldt d. 10. oktober 2020 fra mobile enheder

Det virker som det er første gang de har gæster men det er jo et gammelt sted så der burde være styr på alt der var rod med vores bestilling af vores værelser og vores bord bestilling var blevet væk så et godt råd fra os hold jer langt væk

Tak, Peter17tine
Anmeldt d. 16. september 2020 fra mobile enheder

Jeg har haft fornøjelsen af et ophold på 2 overnatninger her. Stedet var slidt, men pænt. Deres badeværelse indeholdte et badekar, men deres afløb kunne ikke håndtere mængden af vand fra badekaret, så derfor kom vandet op, på badeværelse gulvet. Værelserne er ganske pæne, med en fin størrelse
Maden var ganske god.
Det kunne godt ses de snart havde brug for en renovering af den ældste del af hotellet.

Dato for ophold: september 2020
Tak, jmtartan
Anmeldt d. 28. august 2020

Havde bestilt tilbud på 3 dage, og bedt om middag som tillæg begge dage. Alt var optaget i rest blev der sagt. Vi kunne bruge rest i maribo. Jeg er handicappet og kunne ikke finde p plads nær restauranter. Ingen tilbud om bare et stk smørrebrød på værelset. Da vi skulle afregne var beløbet 400 kr mere end der stod på vores bestilling. Det var en helt igennem dårlig oplevelse at bo der, og vores ellers gode anbefalinger er slut nu og vi kommer selvfølgelig ikke mere til ulejlighed.

Dato for ophold: august 2020
Tak, anne mette n