Anmeldt d. 22. august 2020

Var her to nætter med skøn udsigt fra altanen over hotellets store terrasse og den
skønne sø. Pæne store værelser. Stor lys restaurant/morgenmadsrestaurant. Stor p-plads.
Hotellet er lidt slidt, men rent. Wii-Fii for det meste meget langsomt. Udmærket morgen mad med godt friskbagt brød, men kedelig catering charcuteri og kun 2 slags.
God og venlig service og hurtig check-in og ud. Gratis og udmærket Tag-Selv kaffe fra maskine.

Værelsestip: Vælg endelig værelse med udsigt over søen
Tak, Frank P
Anmeldt d. 20. august 2020

Vi overnattede to nætter på Milling Hotel Søpark i Maribo.

Hotellet ligger centralt i Maribo lige ned til Søndersø med en fantastisk udsigt.

Check-in var hurtig, venlig og effektiv.

Værelset var okay med det, man kan forvente inkl. rummeligt badeværelse med bruser. Pænt og ordentligt, men ikke prangende.

Selve hotellet (specielt gangområderne) virker nedslidt og trænger til en kærlig hånd.

Morgenmaden var, som man kunne forvente, men heller ikke prangende.

Hotellet giver mulighed for gratis kaffe og te hele døgnet, og der er gratis kage om eftermiddagen.

Der er gratis parkering - og tilsyneladende rigeligt med p-pladser.

Vi havde et par gode dage, og vi synes, at hotellet levede op til forventningerne, prisen taget i betragtning.

Tak, Econau
Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Flot beliggende lige ned til søerne og med domkirken som nabo og dejligt stisystem rundt om søen og skoven. Vi havde valgt at opgradere til værelse med udsigt. Pæn og rent værelse med en god seng. Ikke noget luksus men velfungerende. Stort skrummel af et badekar. Bruse slange alt for kort når man er tæt på 2 meter høj.
Vi havde valgt et knuthenborg ophold med adgang billet inkluderet og halvpension. Grill buffet til aften okay men heller ikke mere. Dejlig morgen mad buffet med pænt udvalg. Men for pokker hvorfor har andre gæster ikke respekt for at holde afstand og når vi nu alle skal bruge handsker giver det ikke ret til at tage med fingrene. Almindelige pli ligger langt væk for mange..

Tak, 461larsp
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik et meget slidt værelse i stue-etagen. Der var TV på værelset, men kun meget få kanaler virkede. Morgenmaden var rigtig fin - stort udvalg og lækkert udvalg. Vi spiste aftensmad på hotellet og det var ringe. Langsom betjening, kedelig tør mad og fx klumper i sovsen (som tydeligvis var fra et brev). Hotellet har dog en fantastisk udsigt.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, l_rkev
Anmeldt d. 16. juli 2020

Ville bestille drinks i baren, her stod et andet par og ventede, ringede med klokken indtil flere gang, uden resultat. Pludselig kom tjener og gik igang med at tappe. Da vedkommende var færdig henvendte hun sig til os og spurgte om vi blev betjent, og gik så. Der sket stadig intet.
Henvendte mig i receptionen, lige ved siden af, og fik en sang fra de varme lande om at man havde travlt. Hvad med at besætte restauranten med det nødvendige personale, når man nu som leder har været i Schweiz og kan styre et hotel og restaurant. Vi gik herpå over til restauranten og hotellet overfor.Man er åbentbart ikke sultne oven på 3 måneders coronakrise.
I den periode vi var der på et par timer over for, kom der adskillige kunder fra hotellet og bad om bord for spisning. Pengene fosser ud af kassen på Millings hotel. Ved hjælp af personalet. Vi kommer her ikke mere. Med venlig hilsen Dem som boede på værelse 118 til 17 juli 2020

Værelsestip: Tag altid det dyreste
Dato for ophold: juli 2020