62 $
165 $
160 $
Official Site
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 193 $ pr. overnatning.

Gratis afbestilling indtil d. 28/07
  • Restaurant
TripAdvisor
TripAdvisor
Anmeldt for 22. august 2017

Hotel Søpark er det 3. af Millings hoteller, som vi besøger. Det ligger helt fantastisk, med en skøn udsigt over søen og tæt på centrum. Det er et hyggelig hotel med god atmosfære, sødt og serviceminded personale. Kan klart anbefale et ophold på dette hotel.

Overnattede: juli 2017
Tak, Lars C
Anmeldt for 20. august 2017

Hotellets beliggenhed er super flot og værelserne er pæne. Der er også en hyggelig foyer med gratis kaffe og chokolade. Aften buffeten kunne godt have været lidt mere spændende, men hotellet var fuldt booked og med flere store selskaber, så det var måske noget af forklaringen. Morgen buffeten, var til gengæld flot med alt hvad der nu hører til.

Værelsestip: Det ligger rigtig fint, hvis man skal besøge Knuthenborg safaripark
  • Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Melitta A
Anmeldt for 18. august 2017 fra mobile enheder

Et fint hotel. Vi havde værelse i hovedehuset og her var udsigten fantastisk! Værelset var fint. Sengen bestod dog af 2 madrasser, som ikke var spænd sammen. Hvilket ikke er behageligt, da sengene kan glide fra hinanden. Personalet var søde og morgenmadbuffeten er fin - ikke noget ekstraordinært.

Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Susan R
Anmeldt for 16. august 2017

Det er snart mange gange, jeg har gæstet hotel Søpark (Milling) i Maribo. Personalet er bare fremragende og altid meget hjælpsomt. Udsigten over søerne er heller ikke så ringe endda..... Der er frugt, kaffe m.m. til rådighed på alle tidspunkter. Morgenmaden er fin, og sommermånedernes buffet om aftenen er bestemt ok. Man føler sig godt tilpas på stedet. - I værelsernes baderum kunne det dog være rigtigt godt, hvis toiletterne blev renset for kalk, og håndvaskenes afløb ordnet. (Altså ekstra rengøringstid el. evt. renovering, men godt givet ud). Desuden ville det være et plus, hvis der blev ofret lidt mere på sæbeprodukter og sat en hylde op til egne toiletting. Ganske små forbedringer hist og pist ville kunne give hotellet en ekstra stjerne.

• Overnattede: juli 2017, rejste med venner
Tak, Bodil K
Anmeldt for 14. august 2017

Jeg har aldrig oplevet så dårlig mad før, som jeg fik serveret på dette "hotel". Buffeten bestod af koldt kød, lunken sovs, ulækre og våde salater og tørt brød. Endvidere var der sorte hår på sengetøjet, der fik en til at undre sig om der var lagt rent på. Jeg kan bestemt ikke anbefale det til nogen.

• Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, stine0410