“Her kommer vi gerne igen...”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 5 websites mere!
Milling Hotel Søpark, Maribo
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Maribo
Anmeldt 11. september 2017

Da min kone ønskede at opleve Maribo og de små havne på Lolland, fald vi over Milling Hotel Søpark, og heldigvis for det. Hotellet ligger tæt på domkirken og ud til søerne, så det kan næppe blive bedre i det område. Der er fine p-forhold og mulighed for gode vandreture - såvel i den gamle bydel som den kønne natur ved søerne.
Kvik indtjekning og venlig modtagelse samt et relativt stort og rent værelse. Vi valgte et med søudsigt og vil anbefale alle andre at gøre det samme.
Morgenmaden er som på de fleste danske mellemklasse-hoteller og ok til prisen.
Hvis vi igen skal besøge Maribo, bliver det et gensyn med det samme hotel.
Der er i øvrigt - kunne vi se efter ankomst - en del gode tilbud på ophold af to, tre eller fire dages varighed.

Værelsestip: Tag et værelse med direkte udsyn til søerne
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: September 2017, rejste som par
Tak, Erik F
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 22. august 2017

Hotel Søpark er det 3. af Millings hoteller, som vi besøger. Det ligger helt fantastisk, med en skøn udsigt over søen og tæt på centrum. Det er et hyggelig hotel med god atmosfære, sødt og serviceminded personale. Kan klart anbefale et ophold på dette hotel.

Overnattede: Juli 2017
Tak, Lars C
Anmeldt 20. august 2017

Hotellets beliggenhed er super flot og værelserne er pæne. Der er også en hyggelig foyer med gratis kaffe og chokolade. Aften buffeten kunne godt have været lidt mere spændende, men hotellet var fuldt booked og med flere store selskaber, så det var måske noget af forklaringen. Morgen buffeten, var til gengæld flot med alt hvad der nu hører til.

Værelsestip: Det ligger rigtig fint, hvis man skal besøge Knuthenborg safaripark
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Melitta A
Anmeldt 18. august 2017 fra mobile enheder

Et fint hotel. Vi havde værelse i hovedehuset og her var udsigten fantastisk! Værelset var fint. Sengen bestod dog af 2 madrasser, som ikke var spænd sammen. Hvilket ikke er behageligt, da sengene kan glide fra hinanden. Personalet var søde og morgenmadbuffeten er fin - ikke noget ekstraordinært.

Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Susan R
Anmeldt 16. august 2017

Det er snart mange gange, jeg har gæstet hotel Søpark (Milling) i Maribo. Personalet er bare fremragende og altid meget hjælpsomt. Udsigten over søerne er heller ikke så ringe endda..... Der er frugt, kaffe m.m. til rådighed på alle tidspunkter. Morgenmaden er fin, og sommermånedernes buffet om aftenen er bestemt ok. Man føler sig godt tilpas på stedet. - I værelsernes baderum kunne det dog være rigtigt godt, hvis toiletterne blev renset for kalk, og håndvaskenes afløb ordnet. (Altså ekstra rengøringstid el. evt. renovering, men godt givet ud). Desuden ville det være et plus, hvis der blev ofret lidt mere på sæbeprodukter og sat en hylde op til egne toiletting. Ganske små forbedringer hist og pist ville kunne give hotellet en ekstra stjerne.

• Overnattede: Juli 2017, rejste med venner
Tak, Bodil K
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Maribo
7.0 km væk
Godstedlund B&B
Nr. 1 af 1 i Øster Ulslev
9 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Milling Hotel Søpark, Maribo? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Milling Hotel Søpark, Maribo

Adresse: Vestergade 29, Maribo, Lolland 4930, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Lolland > Maribo
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Tekøkken Restaurant Roomservice Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Maribo
Prisområde: 538 kr.-791 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Milling Hotel Søpark, Maribo 3*
Antal værelser: 106
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Milling Hotel Søpark, Maribo. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?