Knuthenborg Safari Park
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Knuthenborg Safari Park
fra 331,91 $

Sommer i Danmark.... alt for mange i parken ad gangen. !!!
Vi blev nød til at ringe og gøre dem opmærksom på at vi havde holdt i kø i 45 minutter. Det er ikke iorden.

Tilsidst stillede vi bilen og gik rundt.

Det er ellers en flot park, bare ærgerligt at man ikke kunne opleve det hele pga kø.

Landet med dinosaurer og legelandet er super godt. Prøvede ikke rutcehbanerne pga for mange mennesker.

Folk holdte fint afstand.

Tak, 901carinap

Forfærdelig oplevelse!!!!
Vi var i Knuthenborg Safari park idag, og det er sidste gang vi gør det. Jeg tror det havde lukket over 5000 mennesker ind. Vi holdt i kø til tigere i 2 rimer uden mulighed for at komme ud af køen. Vi måtte køre i kø i EN time inde i buren, stadig uden mulighed for at komme ud af køen. OG så var vi færdige med Knuthenborg! What a money trap!

Tak, 797piaj

Fine dyr, men nogle indhegninger har ikke så mange og få der er, skal man være heldige for at se. Man bruger meget tid på at vente i Bilka uden at vide hvorfor. Mange timer uden at se meget

Tak, Frank J

Efterfølgende sad vi i kø igen, igen og igen. Ved spisestedet i Limpopo sad folk vildt tæt (30 cm mellem stoleryggene), alt andet end Corona sikkert. Det var stressede og kaotisk. Det er første gang vi var her, så ved ikke om om det normalt er sådan, men det fordre ikke jusg at vi vender tilbage igen.

Tak, Bergram

Sikkert et fint sted men de lukker alt for mange ind i forhold til stedets kapacitet så vi brugte næsten hele dagen på at sidde i bilkø

Tak, Bh8210