Knuthenborg Safari Park
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Knuthenborg Safari Park
fra 332,68 $

Fine dyr, men nogle indhegninger har ikke så mange og få der er, skal man være heldige for at se. Man bruger meget tid på at vente i Bilka uden at vide hvorfor. Mange timer uden at se meget

Tak, Frank J

Efterfølgende sad vi i kø igen, igen og igen. Ved spisestedet i Limpopo sad folk vildt tæt (30 cm mellem stoleryggene), alt andet end Corona sikkert. Det var stressede og kaotisk. Det er første gang vi var her, så ved ikke om om det normalt er sådan, men det fordre ikke jusg at vi vender tilbage igen.

Tak, Bergram

Sikkert et fint sted men de lukker alt for mange ind i forhold til stedets kapacitet så vi brugte næsten hele dagen på at sidde i bilkø

Tak, Bh8210

Alt for mange biler lukket ind på samme tid = total trafikkaos. Overvej færre gæster og dermed bedre oplevelser evt. ved at max antal gæster og mulighed for at købe billet ti, specifik dato, tror også det hiver en bedre bundlinje i det lange løb

Tak, petermQ7089XL

Slip Jeres grådighed of lad være med at slippe så mange biler ind sad i kø 4 timer og så ikke mange dyr. Selv når man skulle ud af Parken kørtr man i kø.
I kan ikke være det bekendt

Tak, poulp424