Knuthenborg Safari Park
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Knuthenborg Safari Park
fra 332,01 $

Sikkert et fint sted men de lukker alt for mange ind i forhold til stedets kapacitet så vi brugte næsten hele dagen på at sidde i bilkø

Tak, Bh8210
Anmeldt d. 8. juli 2020 fra mobile enheder

Alt for mange biler lukket ind på samme tid = total trafikkaos. Overvej færre gæster og dermed bedre oplevelser evt. ved at max antal gæster og mulighed for at købe billet ti, specifik dato, tror også det hiver en bedre bundlinje i det lange løb

Tak, petermQ7089XL
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Slip Jeres grådighed of lad være med at slippe så mange biler ind sad i kø 4 timer og så ikke mange dyr. Selv når man skulle ud af Parken kørtr man i kø.
I kan ikke være det bekendt

Tak, poulp424
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ankom før ti og der var lang kø. Det fortsatte hele dagen alt foregik i gåsegang. Er det en helt almindelig åbnings dag eller er der taget hensyn til corona for så må det være ganske ulideligt at komme rundt på en normal dag. Der er masser af borde og bænke hvor man kan spise sin medbragte mad. Dyrene var aktive. Og dinoskoven et hit for småbørnene og os. Limpopoland et fint sted til børnene. Vi sluttede af med pizza i området. De var ikke så spændende. Burgershoppen havde desværre lukket.

Tak, AnetteOHH
Anmeldt d. 7. juli 2020

Vi havde en fantastisk dag i Knuthenborg. Super med oplevelsen af at være så tæt på dyrene i deres (næsten) naturlige omgivelser. Det giver bare noget helt andet end det traditionelle zoo. Husk at se dinosaurusparken, som var et stort hit hos vores 4 årige barnebarn. Også dejligt at opleve hvordan det dygtige og venlige personale sørgede for sikkerheden i forhold til smitte på en effektiv og smilende måde, der gjorde at oplevelsen blev tryg og god for alle. Tak for en dejlig dag

Tak, liljab64