Knuthenborg Safari Park
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Knuthenborg Safari Park
fra 332,48 $

Vi havde en fantastisk dag i Knuthenborg. Super med oplevelsen af at være så tæt på dyrene i deres (næsten) naturlige omgivelser. Det giver bare noget helt andet end det traditionelle zoo. Husk at se dinosaurusparken, som var et stort hit hos vores 4 årige barnebarn. Også dejligt at opleve hvordan det dygtige og venlige personale sørgede for sikkerheden i forhold til smitte på en effektiv og smilende måde, der gjorde at oplevelsen blev tryg og god for alle. Tak for en dejlig dag

Tak, liljab64

Vi holdt i kø allerede 4 km fra parken og det fortsatte hele vejen igennem. Vi skyndte os ind i legelandet for at få noget frisk luft og strække benene. Bagefter ville vi se nogle dyr, men vi holdt i kø fra p-pladsen og hele vejen gennem ulve-indhegningen, så børnene faldt i søvn inden de fik set nogen af dyrene, så vi kørte hjem igen. Alt i alt 3 timer i parken, og vi nåede at se ulvene og klappe et æsel... Vi kommer ikke igen i højsæsonen, nogensinde..

1  Tak, Sofie P

Parken er smuk og dejligt at dyrene har det godt. Men det er totalt uacceptabelt, at der lukkes så mange biler ind i parken. Vi brugte en hel dag på at køre i lange, lange køer og på flere parkeringspladser kunne man ikke holde, da pladserne var totalt overfyldte.
Så det var en meget negativ oplevelse. Vi havde forventet en naturoplevelse, men fik en tur på noget det mest af alt mindede om en dag i myldretiden på en tysk motorvej.

Tak, 918hellek

Vi kom henad 11.30 tiden og straks efter at være kørt ind i parken holdt vi i kø. Det var stop and go trafik overalt.
Knuthenborg bør ikke bare for at tjene penge overfylde parken på denne måde. Det giver ikke noget publikum, der vender tilbage.

Tak, skipperdk2015

Positivt:
God plads til dyrene.
Sprit flere steder. Bl.a. ved klappedyr og indgang til spiseområder.
Ansatte der minder en om at holde afstand og spritte af.
Ansatte der selv overholder foreskrevne retningslinier.
Borde på spisesteder og picnicområder var rykket lidt fra hinanden.
God mulighed for borde og bænke eller græsplæne til medbragt mad flere steder i parken.

Negativt:
Dårlig skiltning på vejene og svært at skabe et hurtigt overblik over parken og spisemulighederne.
Flere familier måtte selv hente en klud til at tørre borde og stole af på et meget fyldt udendørs spisested. Til de priser kunne de måske godt have haft en ansat til at bruge fem minutter på det af og til.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, ikiefer