Knuthenborg Safari Park
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Knuthenborg Safari Park
fra 334,43 $
Anmeldt d. 24. juni 2020

Var i safariparken for første gang og havde store forventninger. De blev til fulde indfriet! Masser af spændende og også mere almindelige dyr. Det er en stor oplevelse når 10 giraffer spankulerer forbi 2 meter foran bilen. Vi så desværre kun en (stor) tiger, men der var mange andre dyr. Personalet i parken og i café Flintehuset var alle meget imødekommende. Alt i alt en dejlig dag.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Per Hansen D
Anmeldt d. 3. juni 2020 fra mobile enheder

Fin oplevelse søndag i Pinsen. Vi kom mest for at se elefanternes entre og trivsel i haven, men det er vores første besøg. Fantastisk park. Elefanterne med Ramboline i front stortrivedes og de åd konstant af de trægrene, som de flot og elegant knuste med snabelen. Vi så kameler, der også fik bragt blade på trægrene med traktor. Vi mødte ingen vågne løver og tigre.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 31. maj 2020

Hej :) Efter ikke at have været i parken i mange år vil vi bare rose Alle i jeres team af personale, glade medarbejdere alle steder. Vi tog afsted den 30/5 den dag elefanterne kom ud i deres nye flottte anlæg og kender både Rudy Althoff som har gjort et flot stykke arbejde med at få de 4 elefanter til at lære hinanden at kende i Arenas vinterkvater og vejen til Knuthenborg os ros til de 2 nye elefantpassere som vi os snakkede med :) Alt andet os flot Blomster og dyreanlæg osv. og god skiltning. God mad og hurtig betjening. Vi er glade for vi har det familliekort så kommer igen ;) Rigtig god sæson til jer :)

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Briano B
Anmeldt d. 9. april 2020 fra mobile enheder

Der er altid styr på det i Knuthenborg. Alt er veltilrettelagt, der er masser af plads tiæ dyrene. Entreen er lidt i overkanten

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Elliseriksen
Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Et dejligt besøg i en fantastisk park.
Dyrene har meget plads og kan færdes “frit” på store arealer.
Der er rent og velholdt.
Særudstillingen om dinosaurer er helt vildt flot. Super god ide at udstillingen er placeret i en skov. Det giver virkelig en god effekt.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, birgittemikkelsen1