Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Knuthenborg Safari Park
fra 332,78 $
Anmeldt d. 28. juni 2016

En dejlig stor park, hvor du kan være tæt på dyrene både på savannen og hos tigre og ulve. For de mindre børn er der en kæmpe legeplads, som må være ethvert barns store drøm. Og så kan du også nemt finde et roligt sted, uden at være omgivet af andre gæster, hvor du kan picnic'e eller få en lille lur. Helt for dig selv.

Tak, Birkkjaer
Anmeldt d. 27. juni 2016

dejligt sted at komme der er noget at se på hele siden og har man årskort
kan man køre lige så tidt man vil det er ligemeget om man køre par eller har børnene
børn med

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, birgitoggert
Anmeldt d. 26. juni 2016

Hyggelig dag med venner som aldrig havde været der. Vi havde medbragt madkurv og var der i 4 timer.. Så også hvordan de opdrætter narkohunde.

Tak, Maria L
Anmeldt d. 14. juni 2016

Knuthenborg er en hel fantastisk oplevelse for hele familien. En varm sommerdag er der hvor Knuthenborg tager sig bedst ud. Nyd de mange dyr, som har god plads at boltre sig på. Husk madpakken og slå dig ned et sted i parken og nyd maden, inden i fortsætter jeres tur rundt i parken. Knuthenborg har også mange aktiviteter for børnene. Stor legeplads, hvor der er mulighed for at lege med vand. Desuden er dyrepasserne dygtige til at formidle deres viden om dyrene, når de afholder fodringer af dyrene. Oplev bla. Når rigerne og ulvene skal fodres. Man kan også komme helt tæt på bavianer, når knuthenborg traktor giver jer en rundtur inde i det store abebur.
Snyd ikke jer selv for denne oplevelse, hvis i befinder jer på Lolland. Uden tvivl områdets største seværdighed.

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, thomasrM6813UU
Anmeldt d. 8. juni 2016

Knuthenborg Safari Park er et genialt sted - dyrene har store, fine områder hvor de går frit. Man kan køre rundt i områderne i egen bil og flere steder må man stå ud og gå tættere på dyrene. Det var en virkelig god oplevelse at besøge parken. Vi følte at der var masser af plads til at se dyrene og at man kunne komme meget tæt på. Det hele er dog på dyrenes præmisser og man føler der er fokus på deres trivsel, hvilket er det vigtigste! Der var rigtig mange søde dyrebørn - hvilket var en ekstra bonus:). Vi har en Brobizz, så vi fik 20% på billetterne og kunne ved Knuthenborg (I deres information) købe Storebælt returbillet med 40% rabat. Parken er dog fuld valuta for pengene, uanset om det er til fuld pris eller med lidt rabat! Virkelig et besøg værd!!

Tak, 214karinaa