“God oplevelse ”
Anmeldelse af Restaurant Tempus

Restaurant Tempus
nr. 13 af 20 Restauranter i Maribo
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad. Vi fik peber bøf og indbagt torsk. Super godt. Der var en rigtig god stemning. Og en meget god og nærværende betjening Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, mutterfire

Anmeldt 15. oktober 2019

Fik en steak som var særdeles velsmagende og mør, spidskål og ærter. Kartoflerne vil jeg ikke komentere. :-) Til dessert den mest lækre creme brule` .- med friske blåbær og jordbær.
Prisen ok.

Tak, IngerR_dby
Anmeldt 27. september 2019 fra mobile enheder

Indretningen er hyggelig og gennemført, maden er faktisk rigtig god og veltillavet. Konceptet holder....
Men servicen og betjeningen er ikke ok, der var ansat en meget ung uerfaren tjener, der ikke vidste hvordan man servicere kunderne. Dels sørge for, at vi fik noget at drikke, spørge lidt ind til maden, tilbyde mere at drikke, dessert eller blot virke i interesseret i kunderne.

Tempus holder, men få styr på betjeningen, det vil også styrke bundlinien, fordi jeres gæster måske ville blive siddende og hygge med en kaffe, drink, dessert efter maden.. det kræver blot at det tilbydes..

Tak, nielsen20
Anmeldt 3. september 2019 fra mobile enheder

Indretningen og lokalerne er fantastiske, men maden levede ikke op til forventningerne, desværre. Priserne var ok, men ikke i forhold til maden. Dagens fisk var tør og kartoflerne hårde. Carpaccio til forret, var varm en underlig sammensætning.
Wienerschnitzel var kæmpe, dog uden særlig smag. Betjeningen langsom men ikke særlig opmærksomme.

1  Tak, FrancoiseC279
Anmeldt 7. august 2019

Ny innovativ restaurant,hvor de benytter lokale råvarer fra Lolland,
Lækker mad.....nytænkende....gode portioner...rimelig pris og fin betjening ogetdejligt rum at spise i.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Madeleinezoan

Rejsende, der kiggede på Restaurant Tempus, kiggede også på

Har du været i Restaurant Tempus? Fortæl om dine oplevelser!