Hotels.com
Orbitz.com
Agoda.com
StayForLong
Anmeldt d. 8. september 2020 fra mobile enheder

Rigtig god service, rigtig god betjening, rene værelser. Rigtig dårlig belysning , og utidsvarende indretning især toilet/ bade forhold. Maden ok. , rigtig god ide med gæster ved fælles bord, det gav et super hyggelig fællesskab og grobund for samtale

Dato for ophold: september 2020
Tak, Sussewa
Anmeldt d. 23. august 2020

Selve hotellet syner ikke af meget fra gaden, og indtrykket fortsætter indendørs. Værelserne er bitte små og indrettet med senge og møbler fra 80’erne.
De snørklede gange er fyldt op med møbler og andet skrammel, perfekt I tilfælde af en brand.
Maden i restauranten er traditionel 80’er kromad tilberedt af en ikke Kokkeuddannet Thai. Bøffen var stegt som bestilt, men krydret med noget der smagte fuldstændig som aromat. Tilbehøret var i bedstefald røvsygt.

Dato for ophold: august 2020
Tak, ol4200
Anmeldt d. 25. juli 2020

UNDER AL KRITIK, sådan kan det siges meget kort. Værelses var lille med en seng der stod op af væggen. Badeværelset lukkede fælt af kloak, maden var ok, morgenmad var med en del mangler. Vi søgte et andet sted at være på anden dagen, dette kunne desværre ikke lade sig gøre, så vi tog 2 overnatninger. Stedet kan absolut ikke anbefales

Værelsestip: Find et andet hotel
Dato for ophold: juli 2020
Tak, J8689GUpeterr
Anmeldt d. 10. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket værelset gennem Risskov Rejser.
Vi fik værelse 8 på 1. sal.
Vi skulle være der 2 nætter til 2603 kr.
Værelset var på ca 12 m2.
Sengen på 140 cm stod op mod væggen og under noget af vinduet, som var utæt, så der stod en kold blæst ind i sengen. Der var kun plads til et sengebord og en natlampe.
Der var ingen skabe eller skuffer til opbevaring.
Kufferterne måtte stå på gulvet, men så var der ikke plads til at gå på gulvet.
Der var en hattehylde med 4 bøjler, som var placeret over fodenden af sengen.
Værelset var lurvet og nedslidt.

På gangen på 1. sal stod der borde stole og skabe opmagasineret. En rigtig brandfælde.

Vi var der kun en time. Vi har mistet 2603 kr.

Bliv væk.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 115heddaj
Anmeldt d. 13. februar 2020

Ankommer til Ebsens en eftermiddag. Vi får anvist et værelse og tænker det er et enkelt værelse ! Der manglede en dyne, pude mm. Værelset var meget lille til to personer, positivt vi havde eget bad.
Middagen var veltilberedt og smagte godt, men morgenmaden meget kedelig.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Kalanchoe523