“Sublim oplevelse”

Rudbecks Ost & Deli
nr. 1 af 24 Restauranter i Fanø
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Reservationer
Beskrivelse: Familien Rudbeck byder velkommen!Vi bestræber os på at være der for dig & dine!Vi har tid til at se urterne gro, tid til at finde de helt rette råvarer, tid til økologi, tid til dig, mig & os!Vi har specialiseret os i lokale oste & lokale råvarer! Vi er så heldige at forhandle Fanø bryghus gode lokale øl, vi sælger & bruger meget Fanø Laks i madlavningen! Vi bruger vores lokale Slagter Christiansens præmierede Fanø skinke & andre gode pølser & salami herfra!Vi bager efter familiens opskrifter, rugbrød & ølandshvede brød, hver dag!Hr. Rudbeck kærner smør to gange i ugen, efter Kaj mejerists gamle Fanø-opskrifter!Vi sylter, producerer mange slags sennep, marmelader & chutney! Rudbecks byder velkommen i vores rustikke cafe, hvor vi tilbyder smørrebrød af højeste kvalitet, vi bager kager & søde sager, tapas & lokale osteanretninger, med egen produceret tilbehør! Her i blandt karamelliseret rødløg, syltede nødder & havtorn i cointreu, chilimarmelade, vadehavsalliance (hyben, havtorn, æbler & gulerødder)& meget andet!Vi glæder os til at byde dig velkommen og vise dig rundt i vores lille, men inspirerende butik!Dbh. Familien Rudbeck
Anmeldt 3. oktober 2022

Rygtet var løbet lidt i forvejen, så vi havde skruet forventningerne lidt i vejret, og det viste sig, at det kunne vi roligt gøre. Her er jo tale om madkunst! Jeg bestilte et landgangsbrød og min absolut bedste halvdel en tapasanretning, og det var en anretning og en smagsoplevelse, vi kan leve længe på - og gerne fortæller om på eksempelvis Tridadvisor. Og sjældent har jeg fået så mange likes på et Facebookopslag, da jeg smed et par fotos af de serverede retter dér. Landgangsbrød er måske lidt old school (det var hovedårsagen til, at jeg bestilte dette :-) ), men i absolut moderne indpakning. En fryd for øje og gane! Når man så skyller det ned med en Fanø Vadehav, er succesen i hus. Her kommer vi meget gerne igen! Ville gerne vise fotos, men Tripadvisors billedoverførsel svigtede desværre!

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, AllanMunchNielsen

Anmeldt 20. september 2022 fra mobile enheder

Virkelig godt!!! Fik deres smørrebrød, - landgangsbrød med masser af kærlighed. Det skinner igennem at de brænder for det de laver

Tak, LaCimbali
Anmeldt 18. september 2022 fra mobile enheder

Hyggeligt og lidt “skævt” sted med en blanding af Cafe og gavebutik. Venlig og rar betjening.
Vi fik burgermenu til 179-195kr. God smag med hjemmelavet agurksalat, godt krydret og tyk, hjemmelavet bøf.
Men burgerbollen var fuldstændig tør og hård. Den kunne have nøjes med det halve i ovnen. Lige rigeligt med mayo i efter vores smag.

Dato for besøg: september 2022
Tak, Schmidt1976
Anmeldt 21. august 2022 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med lækkert mad. Der er noget for hele familien! Stemning og atmosfære er helt i top, ligesom kvaliteten af maden!

Tak, akachrmol
Anmeldt 13. august 2022

Kanon oplevelse !!!!! Lækker mad i kombi med fantastisk rar & behagelig personale
Topklasse ferieø mad/øl til middelklasse priser
Absolut et must når maven rumler og halsen er tør

1  Tak, michaeljG2496DG

Rejsende, der kiggede på Rudbecks Ost & Deli, kiggede også på

Har du været i Rudbecks Ost & Deli? Fortæl om dine oplevelser!