“Klart en rigtig god oplevelse!”
Anmeldelse af Rudbecks Ost & Deli

Rudbecks Ost & Deli
nr. 1 af 23 Restauranter i Fanø
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Reservationer
Beskrivelse: Familien Rudbeck byder velkommen!Vi bestræber os på at være der for dig & dine!Vi har tid til at se urterne gro, tid til at finde de helt rette råvarer, tid til økologi, tid til dig, mig & os!Vi har specialiseret os i lokale oste & lokale råvarer! Vi er så heldige at forhandle Fanø bryghus gode lokale øl, vi sælger & bruger meget Fanø Laks i madlavningen! Vi bruger vores lokale Slagter Christiansens præmierede Fanø skinke & andre gode pølser & salami herfra!Vi bager efter familiens opskrifter, rugbrød & ølandshvede brød, hver dag!Hr. Rudbeck kærner smør to gange i ugen, efter Kaj mejerists gamle Fanø-opskrifter!Vi sylter, producerer mange slags sennep, marmelader & chutney! Rudbecks byder velkommen i vores rustikke cafe, hvor vi tilbyder smørrebrød af højeste kvalitet, vi bager kager & søde sager, tapas & lokale osteanretninger, med egen produceret tilbehør! Her i blandt karamelliseret rødløg, syltede nødder & havtorn i cointreu, chilimarmelade, vadehavsalliance (hyben, havtorn, æbler & gulerødder)& meget andet!Vi glæder os til at byde dig velkommen og vise dig rundt i vores lille, men inspirerende butik!Dbh. Familien Rudbeck
Anmeldt 24. september 2020 fra mobile enheder

Klart en rigtig god oplevelse! Nok den bedste burger jeg har fået til dato. Frue fik landgangsbrød og også her var der begejstring! Service var i top! Og serveringerne kom hurtig!! En sole klar anbefaling herfra.

Tak, lisetteduen

Anmeldt 21. september 2020 fra mobile enheder

Uforskammet god æggekage!
Den så ikke ud af meget, men......der var nok. Fin betjening med “et smil”

Tak, 586clausl
Anmeldt 10. september 2020 fra mobile enheder

God æggekage - men ikke mere. Gode anmeldelser og i top på Tripadvisor men det er `overrated´ i min optik. Priserne er absolut i overkanten, med lang ventetid men venlig betjening. Og hvorfor har i plastic blomster på bordene? Når i profilerer jer på bæredygtighed og naturlige råvarer?

Tak, 354pera
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted. Meget venligt, smilende og imødekommende personale. Vi fik burgere til frokost og det var et virkeligt lækkert måltid. Kan varmt anbefales.

Tak, LillenNorden
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Meget fin morgenmad, lidt dyr da der ikke var juice eller kaffe inkl.
Trist de først åbner kl.10. Havde håbet de havde åben om aftenen, da deres menukort så dejligt ud.

Tak, 589hannef

Rejsende, der kiggede på Rudbecks Ost & Deli, kiggede også på

Har du været i Rudbecks Ost & Deli? Fortæl om dine oplevelser!