“Gourmet 😊”

nr. 4 af 24 Restauranter i Fanø
Prisklasse: 60 US$ - 60 US$
Køkkener: Europæisk, Dansk, International
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Reservationer
Beskrivelse: Fajancen er en café -restaurant beliggende i hjertet af Danmarks smukkeste landsby - i midten af vores 52m lange gågade. Fajancen er både en restaurant, caf'e o0g antikforretning, ligesom den populære Sønderho IsCafé tilhører Fajance-familien. I Fajancen møder du et inspirerende miljø, hvor søfolk, sommergæster, malere, komponister, forfattere og andet Godt Folk mødes over en god snak elller et godt måltid mad, et glass bobler, øl, vin eller en kop kaffe og kage - alt sammen til rimelige priser. Vi holder af kvalitets musik, især klassisk og svingende jazz!
Anmeldt 21. juli 2022 fra mobile enheder

Vi kommer her mindst én gang om året hele familien og det er altid en virkelig god oplevelse. Mad og service er fantastisk og kan varmt anbefales

Dato for besøg: juli 2022
Tak, tinerudloff

Anmeldt 19. juli 2022 fra mobile enheder

Bestilte en Cæsarsalat til 145 kr. Helt ok i første omgang. Da jeg fik den serveret var der sand i salaten, som var iceberg. Efter den 3. Mundfuld, som stadig var fuld af sand, gik den retur til køkkenet. Fik en ny. Ingen sand. Men salaten bestod af kogte kyllingestrimler 3 halve cherrytomater samt en slags mælkedressing. Dressing til Cæsarsalat består normalt af blendet æggeblomme, ansjoser samt parmesanost. Her var der parmesan ovenpå og ikke ret meget. Det smagte udmærket, men de skulle kalde det noget andet en Cæsarsalat. I øvrigt skal kyllingen også steget med skind, således at det bliver sprødt. Ikke noget god oplevelse.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, susannegernerh
Jacob M, Owner hos Cafe/Restaurant Fajancen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2022

Hej Susanne
Tak for din respons. Først og fremmest er jeg ked af at du har haft en dårlig oplevelse på vores restaurant, vi bestræber os på at give alle en god oplevelse, med god mad… hvilken dag var du på restauranten? (Så jeg ved, hvem jeg skal tage fat i) Næste gang du kommer forbi, giver jeg gerne en ny Cæsar salat på huset. Mvh. Jacob

Anmeldt 13. juni 2022

besøgte for første gang restauranten, hvilket var en af de bedre madoplevelser - fik serveret forret - tatar og hovedret - panderistet torskefilet - begge retter særdeles veltillavede og smagfulde, men det bedste var at den garniture som fulgte begge retter både understøttede og nuancerede hele smagsoplevelsen - "det smagte godt"

Dato for besøg: juni 2022
2  Tak, andersharps_ep2022
Anmeldt 11. juni 2022

Vi havde bestilt bord og da vi ankom var personalet klar. Vi oplevede en hyggelig og rolig atmosfære, hvor der var tid til vejledning og small talk.
Maden var særdeles veltilberedt og portionerne var rigelige.
Dagens fangst var torsk og den var velsmagende med velvalgt tilbehør.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, solveiga166
Anmeldt 30. august 2021

Ukompliceret. Måske ikke det modigste kort, men med råvarer helt i top så savner man bestemt ikke noget. Ville gerne komme igen.

Tak, mortenl356

Rejsende, der kiggede på Cafe/Restaurant Fajancen, kiggede også på

Har du været i Cafe/Restaurant Fajancen? Fortæl om dine oplevelser!