“Dejlig middag for storfamilie på 8”
Anmeldelse af Cafe/Restaurant Fajancen

Cafe/Restaurant Fajancen
nr. 4 af 25 Restauranter i Fanø
Køkkener: Europæisk, Dansk, International
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Fajancen er en café -restaurant beliggende i hjertet af Danmarks smukkeste landsby - i midten af vores 52m lange gågade. Fajancen er både en restaurant, caf'e o0g antikforretning, ligesom den populære Sønderho IsCafé tilhører Fajance-familien. I Fajancen møder du et inspirerende miljø, hvor søfolk, sommergæster, malere, komponister, forfattere og andet Godt Folk mødes over en god snak elller et godt måltid mad, et glass bobler, øl, vin eller en kop kaffe og kage - alt sammen til rimelige priser. Vi holder af kvalitets musik, især klassisk og svingende jazz!

God mad, fin fisk (havkat), ribeye skuffede lidt, børneret pasta med pesto lidt plain. Dejlige rammer, men lidt rigelig langsom servering.

Tak, Søren R

Sød betjening og veltilberedte frokostretter, dog var nogle af serveringerne meget små f.eks tataren og andre retter var udsolgt for tidligt. Glimrende kager til desert alt i alt en ok oplevelse.

Tak, 651henrikl

Skønneste mad i smukke omgivelser. Restauranten er indrettet med smukke gamle møbler og antikviteter men der er stadig plads til børn.
Maden var fantastisk - friske lækre råvarer.
Tak for en skøn aften.

Tak, Birgitte L
Anmeldt 7. juni 2020

Vi er en familie på 3 som var til jazz arrangement på Grundlovsdag. Utrolig lækker frokostplatte med hjemmelavet mad, hjemmebagt brød og god lokal øl.
En meget stemningsfuld og hyggelig restaurant og skøn betjening. Kan varmt anbefales - Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, denisejV5229GF
Anmeldt 11. februar 2020 fra mobile enheder

Anbefaler varmt denne café. Søde ejere, dejlig mad og god stemning. Godt sted at opholde sig mest regnen pisker ned og Fanø er mere eller mindre oversvømmet.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Buchwald77

Rejsende, der kiggede på Cafe/Restaurant Fajancen, kiggede også på

Har du været i Cafe/Restaurant Fajancen? Fortæl om dine oplevelser!