“Fantastisk sted”

Aroma
nr. 7 af 22 Restauranter i Fanø
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Lækker lækker mad og rigtig stemning i restauranten. Åbent køkken i forbindelse med restauranten. Det kan være svært at få bord. Hvis de ikke tager telefonen, hvis du vil booke, er det ‘besværet’ vær’ at gå derop og booke.

1  Tak, MetteDP

Anmeldt 26. juli 2020

Vi skulle købe pizzaer som takeaway, og havde læst godt om stedet, og kvaliteten, og vi blev bestemt ikke skuffet. I mens vi ventede på pizzaerne, blev vi budt på et glas vin, hvilket er super service. Personalet virkede super serviceminded, og glade. Pizzaerne smagte fremragende, rigtig som en italiensk pizza skal smage. Pris og kvalitet hænger fint sammen. Her kommer vi helt sikkert igen!!

Tak, linew170
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Veltilberedt pizza på den italienske måde kombineret med serviceminded og venlig betjening giver en god frokostoplevelse. Kokkene er italienere så de ved lige hvordan en pizza skal være. PS: det undrer os at det fortsat er tilladt at ryge ved bordene ved udendørs servering.

Tak, 781mettep
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Super lækkert mad, og god betjening. Vi sad udenfor i gårdhaven. Kom helt sikkert igen på Aroma Fanø

Tak, PHDkk
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Netop spist pizza til frokost. Hyggelig gårdhave, personlig betjening, dejlige pizzaer, der kom hurtigt (10 -15 minutter). Virkelig et frokostbesøg værd!!!

Tak, mch31dk

Rejsende, der kiggede på Aroma, kiggede også på

Har du været i Aroma? Fortæl om dine oplevelser!