“Kedeligt og for dyrt”
Anmeldelse af Hans & Grethe Creperi

Hans & Grethe Creperi
nr. 1 af 1 Dessert i Fanø
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Vi stod i kø i 25 minutter (det valgte vi selvfølgelig selv at sige ja til)... Vi fik en super kedelig iskaffe og to pandekager man kunne have lavet selv... Lidt skuffende oplevelse - det så ellers så hyggeligt ud.

Tak, Danishgirl94

Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Hmm, altså stedet er ren idyl men stopper begejstringen også der. Der var mange unge på arbejde - som var utroligt søde og imødekommende. Men hvorfor stå i kø og bestille mad, når der er 5 på arbejde som står ovenpå hinanden for at udføre de få arbejdsopgaver.
Vi fik en maskine cappuccino, som var tynd og blot en smag af varm mælk.
Pandekagen med æblesauce var ikke imponerende.
Det er vist mere en turistfælde end noget andet.

1  Tak, RikLou
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Lækre omgivelser, super god service - dog kunne smagsoplevelsen ved selve pandekagerne godt løftes. Det er ikke muligt at bestille bord og her i sommerugerne er der altid kø til at få et bord (et fif kan være at komme kl 11 når de åbner). Man stiller sig op i kø ved bestillingslugen hvor man bestiller og betaler for pandekagerne som derefter bliver serveret ved bordet.

Tak, 781mettep
Anmeldt 14. juli 2020

Hyggeligt sted med udmærkede pandekager som både kan være søde og saltede. Stedet ligger midt i hyggelige Nordby og kan besøges for en let frokost eller en eftermiddagssnack. Stedet hæver sig dog ikke over middel.

Tak, MortenMarthin
Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

Karakteren to får stedet udelukkende for de unge serverendes venlighed. Maden i sig selv var maksimum én værd: Quesedillas var helt uden krydderier og det annoncerede hvidløg var også fraværende. Laks og rejer-pandekagen indeholdt udmærkede rejer - men broccolien overdøvede fuldstændigt laksen. Specielt billigt var det heller ikke.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Vintherbottom

Rejsende, der kiggede på Hans & Grethe Creperi, kiggede også på

Har du været i Hans & Grethe Creperi? Fortæl om dine oplevelser!