“Skøn middag og utroligt venligt og hjælpsomt personale”
Anmeldelse af Fanø Krogaard

Fanø Krogaard
nr. 7 af 23 Restauranter i Fanø

Min mand og jeg var inde for at spise middag, vi fik skaldyr og blev bestemt ikke skuffede. Det er sjældent man får en skaldyrsfad, og samtlige elementer er tilberedt korrekt, men her var det lykkes til perfektion. Friskt og lækkert! Og bestemt ikke “overcooked”. Maden var præsenteret på en måde som gjorde det overskueligt og så meget appetitligt ud. Og der var rigeligt af den! Der var er godt udvalg af vin, og personalet var søde og behjælpelige med spørgsmål ang. valg. Vi fik en dejlig hvidvin, som passede godt til maden. Vi havde fornøjelsen af en meget sød og hjælpsom ung, blond pige, som under hele aftenen var utrolig opmærksom, professionel og sørgede for vi ikke manglede noget uden at være forstyrrende. Hun udstrålede en oprigtig venlighed og hjælpsomhed, og vi følte os opvartet på en rigtig fin måde. Omgivelserne var rigtig hyggelige og renoveringen var moderne, men med respekt for lokalerne. Vi havde også dagen inden fået en drink i orangeriet som havde en fantastisk udsigt over havnen. Prisen var meget rimelig for niveauet, og bestemt pengene værd! Alt i alt kan vi kun anbefale Krogaarden, og kommer bestemt igen. 5 ud af 5 stjerner for mad, service og location!

Tak, idan919

Vi var et selskab på 5, der nød frokosten i første række til vandet med udsigt til sæler ude på banken. Vi fik rørt tatar, røget laks og fiskefrikadeller og dertil gode øller fra Fanø Bryghus, alt sammen meget velsmagende. Kan varmt anbefales.

Tak, Mette C
Anmeldt 5. september 2020

Dette sted skulle prøves efter de fine anmeldelser. Det var en udfordring at få plads, men bestemt anstrengelserne værd. Meget venligt personale og betjening . Vi fik confiteret gris og muslinger med pommes frites . Alt var rigeligt og godt.

Tak, Annette O
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Sublim madoplevelse
Valgte køkkenets 6 serveringer med vinmenu.
En af de unge ‘Oliver’ serverede, nystartet, men gjorde det godt.

Tak, MichaelHestbech
Anmeldt 21. august 2020

Vi var på Fanø ophold med to overnatninger. Det var incl. 2 gange morgenmad, 2 retters aftensmad og 6 retters aftensmad. Maden var fantastisk og velkomponeret. Til morgenmaden var der Fanø specialiteter, hjemmelavet rabarbersyltetøj plus to lækre tilvalg, alt lækkert med lunt brød. Aftenserveringerne var fantastisk delikate.
Vi følte os virkelig tilpas og velkomne. Hele hotellet er så flot indrettet med stor sans for den gamle tid krydset med den moderne tid. Der var tænkt på alt, Porcelænet var smukt, udsigten var smuk. Terrassen fantastisk med udsigt til sæler. Personalet var ustressede og meget imødekommende. Tak.

Tak, Lene G

Rejsende, der kiggede på Fanø Krogaard, kiggede også på

Har du været i Fanø Krogaard? Fortæl om dine oplevelser!