“Flot og overgodt”
Anmeldelse af Fanø Krogaard

Fanø Krogaard
nr. 6 af 22 Restauranter i Fanø
Anmeldt 21. august 2020

Vi var på Fanø ophold med to overnatninger. Det var incl. 2 gange morgenmad, 2 retters aftensmad og 6 retters aftensmad. Maden var fantastisk og velkomponeret. Til morgenmaden var der Fanø specialiteter, hjemmelavet rabarbersyltetøj plus to lækre tilvalg, alt lækkert med lunt brød. Aftenserveringerne var fantastisk delikate.
Vi følte os virkelig tilpas og velkomne. Hele hotellet er så flot indrettet med stor sans for den gamle tid krydset med den moderne tid. Der var tænkt på alt, Porcelænet var smukt, udsigten var smuk. Terrassen fantastisk med udsigt til sæler. Personalet var ustressede og meget imødekommende. Tak.

Tak, Lene G

Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

,,,,,,, og en fornøjelse at smage et udvalg af forskellige retter.
Vi blev betjent af unge engagerede tjenere, der også kunne fortælle om maden.
Maden var veltilberedt, og godt afstemt med krydderierh

1  Tak, 722clausd
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en - for restauranten - dårlig oplevelse. Pga. stor søgning til restaurenten kunne vi først få bord kl 20, som runde 2 om aftenen. Menukortet har 4 forretter, 4 mellemretter/salat og 4 hovedretter. Udsøgt og godt, hvis man vil pleje om maden og gæster. Men 2 forretter var udgået, og da vi endelig efter en halv times venten endelig kunne bestille, var én af hovedretterne ikke længere muligt. Det var vores fejl (fik vi indtryk af) og ikke restaurantens at mange lige den dag ville have muslinger....
Men når der kun er 4 retter, bør man sørge for enten ikke at løbe tør, eller lade være med at fylde bordene op! Når valget er mellem musling, torsk, gris og okse bliver skuffelsen stor, når man har sat næsen op efter en gang dampende muslinger . Smagen, forventningen og oplevelse bliver pludselig sendt ud af kurs. Betjeningen blev upersonlig, bestikket smidt på bordet og retterne serveret uden introduktion modsat de andre borde!

Tak, Freedom773210
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

En perle i Nordby.
Fanø Krogård er gået fra at være en rigtig ærgerlig oplevelse til en super-fin madoplevelse efter kroen har været igennem renovering og ejerskifte.
Fantastisk veltillavet mad med friske råvarer og meget rimelige priser.
Location er i særklasse fin, især når man kan sidde udenfor på terrassen en lun sommeraften som i aften med udsigt til vadehav og Esbjerg futuristiske skyline.
Vi tog menu’en, som bestod af:
Starters: fanølaks, krebsehapsere og tartar. Derefter torsk med det sprødeste skind nogensinde! Oksemørbrad med pebersauce, stegte rødløg og hvidløgskompot og sidst - men ikke mindst - chokolade med chokolade. Et fantastisk chokoladedrøn, så vi blev glade helt op i hjernen.
Kæmpe sød og opmærksom servering og en dejlig rolig atmosfære.
Nordby skal være rigtigt glad for Fanø Krogård - for den kan vise sig at være et vigtigt aktiv for byen.
Vi kommer med glæde igen.

Tak, charlotter109
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Fik en frokost i første række ned til vandet med udsigt til sæler ude på banken. Maden var formidabel og smagte fantastisk. Vi fik rørt tatar, som var helt rigtigt afstemt og vores datter fik nogle MEGET velsmagende fiskefrikadeller med pommes. Meget lækker restaurant med smukt interiør. Alt var godt. Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, Muschling

Rejsende, der kiggede på Fanø Krogaard, kiggede også på

Har du været i Fanø Krogaard? Fortæl om dine oplevelser!