“lækker mad og venlig betjening ”
Anmeldelse af Restaurant Ambassaden

Restaurant Ambassaden
nr. 3 af 22 Restauranter i Fanø
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Super lækker og velanrettet mad. Venlig betjening med højt informations niveau. Den økonomiske vin kan også anbefales.

Tak, MetteDP

Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik en rigtig velsmagende muslingesuppe, syltet fladfisk med flirdrejer mm. og kalvemørbrad med svampe og tomaterne. Derefter formidable desserter. Alt i alt et fremragende måltid til den pris. Desuden en venlig betjening. Absolut et besøg værd.

Tak, Erik S
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig god mad og betjening på den restaurant. Den bedste laks og fiskesauce vi har fået. Super effektiv og rar tjener. Vi kommer igen.

Tak, Chbo1235
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Det bedste sted på Fanø
Det var ikke mad.Det var en oplevelse.
Både betjening,deres smil og omgangstone var i top. Vil anbefale ambassaden resturant vidt og bredt. 1000 tak. Vh Jan Larsen

Tak, flisemontering1
Anmeldt 18. juli 2020

Dette er ikke en anmeldelse, det er en udmelding.
Vi er mellem 40% 70 % økologiske.
Vores grønt er op til 90 %
Det brød vi ikke selv bager af øko mel, er fra Il Fornaio, dvs. alle vores sandwich er af øko. certificeret bager.
Vore vine, øl 100 % og sodavand 90 % øklogiske.
"Så længe høflighed er så billig er der ingen der kan slå mig i det. Denne sætning er indprente fra påmønstrering af "Danmark"
I min skolegang blev jeg lært at mod dumhed og uvidenhed kæmper også Gud imod dårskab. Jeg står til ansvar for Gud, min hustru og mine børn.
For Dem gør jeg mig umage hverdag.
Jeg undskylder hvis der er andre oplevelser af vores service og niveau.
Det jeg vil bede om er, du som anmelder, tænker om du kunne have en fordel i, at henvende dig personligt, enten til min hustru eller undertegnet.
Jeg er stolt af mit personale, de kæmper hverdag med et højt tempo af gæster.
Men ingen af dem er uhøflig, de kan til tider være et spejl af det de oplever.
De bedste hilsner Restauratør, Ejer og Køkkenchef Mads Lindquist

Tak, madslindquist1

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ambassaden, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ambassaden? Fortæl om dine oplevelser!