“Perfekt afslutning på et besøg ved fanø bryghus.”
Anmeldelse af Restaurant Ambassaden

Restaurant Ambassaden
nr. 3 af 23 Restauranter i Fanø
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016

Vi spisete 6 mand på ambassaden en vinter aften, vi var de eneste i restauranten den aften. Servicen og maden var i top. Da vi lige havde været på fanø bryghus fik vi en menu med tilhørende fanø bryg. rigtig god oplevelse.

Tak, troelss738

Anmeldt 30. juni 2016

Vi fik en 3 retters menu, der var meget velsmagende, suppleret med en velkomstdrink, en virkelig god hvidvin og kaffe. Alt serveret af et venligt og opmærksomt personale. Stedet kan absolut anbefales.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Jesper51
Anmeldt 22. juni 2016

Her er maden der bombardere dine smagsløg - også selv om det lyder som enkel mad.

Her er altid et "tvist" i retten der giver spænding og nye smagsoplevelser.

Er du på Fanø, så besøg Pia og Mads på Ambassaden - men bestil bord, vi er mange om buddet :)

Tak, winestra
Anmeldt 17. april 2016

Meget velsmagende og mættende muslingesuppe til forret. Hovedretten var torsk med ramsløgcreme serveret med knuste kartofler. Lækkert kuvertbrød med grahamsmel. Var for mæt til desert, men fik serveret en god espresso.

Dato for besøg: april 2016
Tak, N4960DAchristinah
Anmeldt 16. januar 2016

Adventsbrunch i december. Suveræne hjemmelavede retter, perfekt betjening og dejlig stemning. Sådan har det været hver gang vi har været her. Altid et besøg værd :-)

2  Tak, michaelfF6402GR

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ambassaden, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ambassaden? Fortæl om dine oplevelser!