Anmeldt d. 13. juli 2017

Dette hyggelige B&B i Nordby er så absolut et besøg værd. Der er 4 pæne værelser og et skønt fællesareal på 1. Sal. Mulighed for morgenmad hvilket vi benyttede os af. Der er gratis kaffe og the .... wifi

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Annie Frese H
Anmeldt d. 29. maj 2017

Vi blev taget imod af den søde ejer og en meget smagfuld og velfungerende indrettet førstesal, som vi var heldige at have helt for os selv. Alting er bare i orden, pænt og rent, endda til en pris i den lave ende. Og så er Fanø jo bare dejlig i sig selv!

Dato for ophold: maj 2017
Tak, slapline
Anmeldt d. 10. april 2017

Fin kontakt inden besøget. Venlige værter. Stort værelse og hyggelige fællesarealer. God beliggenhed midt i Nordby. Tæt ved færge og shopping. Følte mig velkommen og hjemme. Vil helt sikkert komme igen.

Dato for ophold: april 2017
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, A P
Anmeldt d. 19. juli 2016 fra mobile enheder

Gammelt kaptajnshus. Få minutter fra alting i Nordby. Stille, pænt og rent. Sødt værtspar og hyggeligt værelse med bad og wc på første sal, vi deler med tre andre besøgende. Lille solrig have, hvor vi spiste frokost. Mulighed for at få morgenmad kl 8.30 men vi lavede selv - med gratis kaffe og the.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Anders H
Anmeldt d. 12. juni 2016

Skønt sted centralt i Nordby med fantastisk sød værtinde, hjemmelavet morgenmad som kan nydes ude eller inde samt friske blomster og super hyggelige rum som er nyrenoverede, pæne og rene. Kan på det varmeste anbefales.
Pia & Morten

Dato for ophold: juni 2016