Ingrid E
Ringkøbing, Danmark

Dejligt sted

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 14. jul. 2018fra mobile enheder
Riv et par dage ud af kalenderen og besøge Fanø, bo på BB Møllesti dejligt hjemmeligt sted, dejlige værter og værelser og så ligger det i gå afstand til centrum og badestrand. Vi kommer gerne igen. Vi var så heldige at opleve Fanø Prid. Pandekage huset er et besøg værd ➕ mange andre spisesteder, husk at besøge de mange gallerier. 😍 😍
Dato for ophold: juli 2018
Problemer med denne anmeldelse?
Mollesti, Ejer hos Mollesti Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelse
Svarede 20. aug. 2018
Tak også tak for besøget.
    0.3 km fra Mollesti Bed & Breakfast
        731 kr.
      4.2 km fra Mollesti Bed & Breakfast
      Vis flere hoteller i Fanø
      Anmeldt d. 13. juli 2017

Dette hyggelige B&B i Nordby er så absolut et besøg værd. Der er 4 pæne værelser og et skønt fællesareal på 1. Sal. Mulighed for morgenmad hvilket vi benyttede os af. Der er gratis kaffe og the .... wifi👍

Dato for ophold: juli 2017
      • Rejsetype: Rejste med venner
      Tak, Annie Frese H
      Anmeldt d. 29. maj 2017

Vi blev taget imod af den søde ejer og en meget smagfuld og velfungerende indrettet førstesal, som vi var heldige at have helt for os selv. Alting er bare i orden, pænt og rent, endda til en pris i den lave ende. Og så er Fanø jo bare dejlig i sig selv!

Dato for ophold: maj 2017
      Tak, slapline
      Anmeldt d. 10. april 2017

Fin kontakt inden besøget. Venlige værter. Stort værelse og hyggelige fællesarealer. God beliggenhed midt i Nordby. Tæt ved færge og shopping. Følte mig velkommen og hjemme. Vil helt sikkert komme igen.

Dato for ophold: april 2017
      • Rejsetype: Rejste alene
      Tak, A P
      Anmeldt d. 19. juli 2016 fra mobile enheder

Gammelt kaptajnshus. Få minutter fra alting i Nordby. Stille, pænt og rent. Sødt værtspar og hyggeligt værelse med bad og wc på første sal, vi deler med tre andre besøgende. Lille solrig have, hvor vi spiste frokost. Mulighed for at få morgenmad kl 8.30 men vi lavede selv - med gratis kaffe og the.

Dato for ophold: juli 2016
      1  Tak, Anders H
      Anmeldt d. 12. juni 2016

Skønt sted centralt i Nordby med fantastisk sød værtinde, hjemmelavet morgenmad som kan nydes ude eller inde samt friske blomster og super hyggelige rum som er nyrenoverede, pæne og rene. Kan på det varmeste anbefales.
      Pia & Morten

Dato for ophold: juni 2016