Anmeldt d. 19. juli 2016 fra mobile enheder

Gammelt kaptajnshus. Få minutter fra alting i Nordby. Stille, pænt og rent. Sødt værtspar og hyggeligt værelse med bad og wc på første sal, vi deler med tre andre besøgende. Lille solrig have, hvor vi spiste frokost. Mulighed for at få morgenmad kl 8.30 men vi lavede selv - med gratis kaffe og the.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Anders H
Anmeldt d. 12. juni 2016

Skønt sted centralt i Nordby med fantastisk sød værtinde, hjemmelavet morgenmad som kan nydes ude eller inde samt friske blomster og super hyggelige rum som er nyrenoverede, pæne og rene. Kan på det varmeste anbefales.
Pia & Morten

Dato for ophold: juni 2016
1  Tak, pialykkefn
Anmeldt d. 12. august 2015

Et dejligt, nænsomt og smagfuldt renoveret gammelt hus med fine værelser, stor fælles opholdsstue og the-køkken. Udendørs er der indrettet en hygelig terrasse til gæsterne hvor bla. den gode morgenmad kan indtages.

Super gæstfri værtinde med gode tips til hvad man kan se på Fanø afhængig af interesser.

Bestemt et gensyn værd. Vi anbefaler det på det varmeste.

Tine & Henrik

Dato for ophold: juli 2015
2  Tak, HenrikReiche
Anmeldt d. 15. maj 2015 fra mobile enheder

Dejligt og fredfyldt sted med mulighed for parkering. Rigtig fine og nye toilet- og badeforhold. God morgenmad og rare mennesker. Kan hermed anbefales. Vi havde en overnatning og kom uanmeldt, hvilket ikke var et problem.

Dato for ophold: maj 2015
Tak, Kasper L
Anmeldt d. 23. august 2014

Vi har netop haft fornøjelsen at have to overnatninger på B&B Møllesti 3 i Nordby på Fanø.
Man kan næppe forstille sig noget mere hyggeligt og charmerende sted. Alt er super flot og vedligeholdt.
Betjeningen er fantastisk imødekommende, personlig og charmerende, med en masse gode forslag til ture på øen, spisesteder m.v.
Dorit kommer hver morgen og byder godmorgen med "en lille snak" og hver aften, for at høre lidt om hvad dagen er gået med og for at sige godnat.
Hyggeligt! Tro mig: Dorit vi kommer igen!
Lis & Mogens

Dato for ophold: august 2014