Anmeldt d. 18. august 2020

Min mand og jeg fik hvidløgsbrød, derefter Fanø gryde. Begge dele smagte helt fantastisk. Vi fik desuden rosevin - pæn store glas . Vi sluttede af med en supergod irish coffee. Det var en hurtig og meget professionel betjening af 2 søde piger. Det var en dejlig afslutning på vores ferie og vi vil anbefale stedet hvor vi kan komme til det.
A. Jensen

Dato for ophold: august 2020
Tak, Amj60
Anmeldt d. 25. juli 2020

Hyggelig atmosfære, venlig betjening og rigtig dejlig mad til meget rimelige priser. Månedens vin var et super godt tilbud. Spiste middag i restauranten og kunne godt finde på at vende tilbage ikke bare for at spise men også for at overnatte.

Tak, Steensen2019
Anmeldt d. 19. juli 2020

Vi ankom og blev vel modtaget og fik anvist et bord.
Vi bestilte 2 rejecocktail. Vi fik en gang salat med dåse asparges og rejer med og færdig dressing.2 skiver lyst brød. En kæmpereje som pynt. den var dog dårlig, da vi lukkede den op. Den anden rørte vi ikke. Vi fik også 2 glas husetes vin, under et halvt glas, i min verden. Så bestilte vi såkaldt peber bøf. Det var en tykstegs købt i supermarkedet ved siden af. De 2 første gange jeg skar i min bøf fik jeg fedt og brusk i munden, som jeg måtte spytte ud i min serviet. Min bagte kartoffel dog rimelig. Min søn fik en dagens fisk. Rædspætte som skulle forestille at være stegt, men virkede som om den havde været en tur i micro ovnen, blød og rynket.
Min kones bøf var dog ok. Jeg blev enig med mig selv om ikke at gøre noget ved det, men mest fordi at jeg formentlig skulle det samme igennem igen. Vi fik 2 glas Vin mere og en kande vand. Det blev ialt 1229,00 kr.Jeg gør det ALDRIG igen. hilsen Jan Larsen. Danmark.

Tak, flisemontering1
Anmeldt d. 8. juli 2020 fra mobile enheder

God størrelse værelser og storartet aftensmad mad til en fornuftig pris - vi havde et Marguerite ophold. God gå-afstand til byen og dejlig ro om aftenen. Søde tallerkentaxaer. Absolut kedelig morgen buffet. Man gør hvad man kan for at begrænse corona smittespredningen. Okay til prisen..

Tak, brianj931
Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Respekt for det nye værtspar, som overtog stedet 8. Marts 2020, lige i en coronakrise. Det er en hård start.
Behageligt værtspar.
Vi boede en nat i alm værelse og fik dagen efter en suite, da vi forlængede vort ophold på Fanø. Der skal rettes noget op for at få flere stjerner. Men i suite var sengene brede nok til to personer. Og vi havde en dejlig terrasse. Som dog trængte til et lugejern og en klud på havemøblerne.
Vi nød de to gange menu. Rødvinen skulle have haft en bedre temperatur. Bedst var vores schnitzel og en super god pistacie sufflé og hjemmelavet is. Forretten første dag var dejlig laksemousse anretning og til hovedret rosa stegt kalvefilet, desværre ikke skåret på tværs af fibrene, med en gulerod og en asparges samt “dansk” majskolbe (de kommer først juli og august) så det kan vist ikke passe. sidst en kanon god Irish coffee, med rigtig flødeskum. Vi synes opholdet holdt til prisen, dejligt morgenbord hver dag. Håber de får styr på stedet og får tid til at sætte et personligt præg. Værtinden er fuld af energi og godt humør.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, bodilhammer