Anmeldt d. 6. august 2017

Desværre en dyb skuffelse. Lejer man en 3 vær. lejlighed får man udsigt til to betonblokke og en parkeringsplads. Ualmindeligt ucharmerende byggeri. Lejligheden i ok stand. Besværlig adgang til poolområde, og legepladser gamle og slidte.

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, FamilieKbh
Anmeldt d. 18. september 2016 fra mobile enheder

Den privatejede lejlighed i Danlands feriecenter skuffede fælt. Dårlig lugt, vedligehold, indretning.
God udsigt, men ikke gennem den store punkterede termorude. Man skulle åbne den ramponerede dør ud til terrassen for at kunne se stranden.
Badeværelse er gammeldags og der er skimmel på loftet.
Køkkenet indbød ikke til madlavning.
Kan anbefale middag på Kellers Badehotel i gåafstand fra Danland.

Dato for ophold: september 2016
Tak, Marianne L
Anmeldt d. 1. juli 2016

Boede i et af feriehusene/fiskerhuse. Fanø er så god til en familieferie - man skal blot lige huske at købe den meget vigtige mælk til de små inden øens to butikker lukker kl. 17 :) Skovlegepladsen er FANTASTISK. vi endte med at være der næsten alle dage - børnene foretrak det frem for stranden (hvor det desværre blæste en del de dage vi var der)

Dato for ophold: april 2016
1  Tak, AmiSar79
Anmeldt d. 13. november 2015

Havudsigten fra de forreste blokke er helt unik.
Men man skal passe på når man booker lejlighed.
Alle lejligheder er privatejede, derfor er der ret store forskelle i vedligeholdelsen og standard. Lejlighed nr. 322 havde dårlig lugt, var smånusset og dårligt vedligeholdt.
Centrets fællesarealer var helt ok, og meget børnevenlige med store og veludstyrede legerum. Udmærket trådløst netværk i fælleslokalet. Centrets personale er meget venlige og servicemindede.

Dato for ophold: november 2015
2  Tak, henning_westi
Anmeldt d. 2. september 2015

min 2. gang på danland feriecenter på fanø. igen valgte vi en lejlighed med havudsigt (de penge er godt givet ud). det var ny i stand sat og rigtig fint. der var også pænt og rent (ikke klinisk rent, men hvem har også brug for det) personalet er virkelig søde og hjælpsomme og altid klar på at give gode råd og fif og opdatere dig om hvad der sker hvor, under dit ophold. præcis som vi oplevede dem sidst :-)
poolen inde er lille og kedelig (også børne poolen) men de er der. den ude er rigtig fin og utrolig kold men på en varm solskinds dag er det jo lækkert nok at blive kølet af.. :-)
vi var ude at spise, hvilket vi fortrød lidt. for med den udsigt over havet er det oplagt at lave mad og nyde den udsigt du har fra danland, og slutte aftnen af med en gåtur ned til vandkanten.

Værelsestip: choos seaview.. it's amazing
Dato for ophold: august 2015
1  Tak, LiseSilkeborg