Anmeldt d. 23. september 2019

Dejligt gammelt hus med charme. Vidunderlig udsigt. Alt fungerer i huset, der er alle de fornødenheder, vi behøver. Værtsparret er søde og hjælpsomme. Det har været et dejligt ophold.
Hilsen Iben Plange

Dato for ophold: september 2019
Tak, Ibenplange
Anmeldt d. 23. september 2019

jeg er så glad for Fanø, og kommer der flere gange om året. jeg og en veninde bor altid i Villa Quisisana, og vi elsker dette gamle hus med masser af sjæl. Vi bliver altid mødt af de søde ejere, som altid står på pinde for, at vi har, hvad vi har brug. Virkelig nogle rare mennesker, der er dejligt at snakke med, og vi får altid nogle skønne historier om Fanø. Værelserne er store, med højt til loftet, og en fantastisk udsigt. Vi elsker det hus, og glæder os vildt hver gang. Tak for endnu en dejlig ferie.

Værelsestip: Første og anden sal byder på den skønneste udsigt
Dato for ophold: september 2019
Tak, Charlotte P
Anmeldt d. 23. juni 2019

Man kan fremhæve mange gode ting ved Fanø. En af dem er Villa Quisisana som har den bedst tænkelige beliggenhed ved Fanø Bad. Det er en restaureret sommervilla fra slutningen af 1800-tallet, hvor badehotellerne og de store sommervillaer havde deres storhedstid.
Husets lejligheder er præget af denne epoke med højt til loftet og brede døre. Udsigten over stranden og havet er fantastisk, da villaen ligger lige ned til stranden. Terrasserne er gode og store, og ejerne, Viggo og Berit er altid søde og hjælpsomme.
Vi glæder os til at komme igen!
EØP

Værelsestip: Bedste udsigtssteder finder man på 1. og 2. sal.
Dato for ophold: juni 2019
Tak, EOPetersen
Anmeldt d. 3. juni 2019 fra mobile enheder

Vi er kommet hjem fra 3 skønne dage .
Helt igennem fantastisk sted med meget høj standard . Alt er tilgængeligt og i rigtig flot og moderne stand. Udsigt fåes ikke bedre. Lyst og venligt og med personligt præg. Rent og pænt. Kan kun anbefale dette skønne sted. Vi kommer igen !

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Mette L
Anmeldt d. 26. maj 2019

Vi elsker Fanø meget højt, og takker for skønne ophold i Villa Quisisana op til flere gange. Vi nyder det altid i jeres hus med den helt fantastiske udsigt. Her er vi tæt på hav og klitter til dag- og aftenture. Lejlighederne har meget lys og udsigt, hvilket gør opholdet rart uanset vejr og vind. Lejlighederne er alle forskellige med hver deres atmosfæriske charme. Som værter er I yderst imødekommende og hjælpsomme, hvilket er med til at gøre opholdet endnu bedre. Tak for det. Sidst var jeg alene derovre og nød det ligeså meget som ellers. Det var en ren "lise for sjælen".

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste alene