“Plads til forbedring”

Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 31. juli 2022 fra mobile enheder

Skønt sted.
Vejret var halv skidt, men vi blev budt inden døre, selvom vi havde en lille hund med. Skønt.
Her ventede vi 6 mand høj og en hund i ca 10 min inden nogen tog sig tid til at spørge om vi ønskede et bord… jo tak.
Vi blev seedet, fik menukort og så ventede vi. Da vi endelig fik fat i en tjener, var han sød og virkede opmærksom, men måske mest opmærksom på den telefon han lavede bestillingen på, og ikke så meget hvad vi sagde, da flere af bestillingerne måtte gentages 3 gange.
Vi bestilte.
Vinen var ikke den bestilte, og den nye tjener, der serverede vores drikkevare vidste ikke hvilken iskaffe der var med vanilje og hvilken der var ned karamel. Pyt, vi smagte os frem og accepterede vinen, da hun tydeligvis var stresset. Vi havde bestilt vand til vinen, den kom aldrig!
Maden kom hurtigt og den smagte skønt og der var rigeligt af den.
Regningen måtte vi bede om i baren, men måske det er sådan det er.
En fin frokost, men lidt malurt…

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Katgub

Anmeldt 8. maj 2022 fra mobile enheder

Stedet tilbyder at vegetarer/veganere kan bytte bøf i burger ud med en plantebaseret.
Smager ganske udmærket.
Flot anrettet.
Savner fl. grønne valgmuligheder! - både vegetarisk og vegansk.
Der er et stort udvalg af gode øl.
Venlig betjening.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, englete
Anmeldt 24. marts 2022

Vi har sidste år i august fået et super stjerneskud på Dronning Louise, men i går 23.3. - hvor vi havde glædet os til at opleve det en gang mere - blev vi meget skuffet.
Kokken (måske ikke den samme som sidste år) har muligvis haft for travlt.
2 skiver kedelig lyst og sejt brød - ikke ristet - kun meget lidt.
1 stykke veltillavet lyst brød havde været nok. Rejerne var "tilsølet" med mayonnaise. Dressingen ikke særlig velsmagende.
Der er virkelig plads til forbedring.
Pris og kvalitet hænger ikke sammen.
Ærgerligt - da Dronning Louise ellers er et dejligt sted.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, erikfogh
Anmeldt 27. november 2021

havde heldigvis reserveret bord, for der var stopfyldt. Sjov indretning i stil med irsk pub. OK mad og venlig betjening.

Dato for besøg: november 2021
1  Tak, skipperdk2015
Anmeldt 12. november 2021 fra mobile enheder

Helt sikkert min store favorit for hente en kop kaffe eller en øl. Stor udvalg af øl på fad. Rigtig god sted for spise en lunch - brunch eller middag. Venlig personale som kan finde den rigtige øl eller drink til din smag i hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: november 2021
Tak, 660albertb

Rejsende, der kiggede på Dronning Louise, kiggede også på

Har du været i Dronning Louise? Fortæl om dine oplevelser!