“sjovt sted med spisning”
Anmeldelse af Dronning Louise

Dronning Louise
nr. 5 af 161 Restauranter i Esbjerg
Prisklasse: 15 US$ - 44 US$
Køkkener: Fransk, Dansk, Grill
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 27. november 2021

havde heldigvis reserveret bord, for der var stopfyldt. Sjov indretning i stil med irsk pub. OK mad og venlig betjening.

1  Tak, skipperdk2015

Anmeldt 12. november 2021 fra mobile enheder

Helt sikkert min store favorit for hente en kop kaffe eller en øl. Stor udvalg af øl på fad. Rigtig god sted for spise en lunch - brunch eller middag. Venlig personale som kan finde den rigtige øl eller drink til din smag i hyggelig atmosfære.

Tak, 660albertb
Anmeldt 1. november 2021 fra mobile enheder

Ribeye af kedelig kvalitet. Løgringe og pomfritter er kedelig garniture.
Forret udmærket.
Udmærket udvalg af øl, dog.

1  Tak, 245oleh
Anmeldt 18. august 2021 fra mobile enheder

Super mad.
Super service.
Imødekommende personale.
Ganske godt tilfreds.
Kan klart anbefales.
Kom desværre for sent til deres frokost buffe.
Det sker ikke igen.

Jan.

1  Tak, 41jans
Anmeldt 1. august 2021

Vi havde lyst til en hyggelig middag og gik på Dronningen.
Det blev ikke så rart som vi havde håbet, vi startede med at møde en fortravlet person der ikke havde tid til at sige hverken buh eller bæh på trods af flere sekunders øjenkontakt.
Da han går forbi os anden gang når vi at spørge om der er et bord til to, vi får anvist et bord i baren og vi sætter os, Der går et stykke tid og han kommer med menukort og er væk igen. efter fem minutter er han tilbage for at høre om vi havde besluttet os for hvad vi skulle spise, det havde vi ikke men bestilte drikkevarer. Vi sad og ventede på at han kom med drikkevarerne, de havde så stået klar i omkring 10 minutter på bardisken hvor der var flere af serveringspersonalet der var gået forbi uden at rea5gere. Øllene kom og vi påpegede at de havde stået så længe på bardisken, men det kunne han ikke gøre noget ved og gik mens vi følte os til grin. Min mand gik i baren og fik en frisk øl hos bartenderen, da han godt kunne se at det ikke var i orden.
Vi fik langt om længe vores mad, der var lækker.
Nabobordet fik maden før os på trods af de havde bestilt senere. Et bord med to herrer ved siden af os ventede i 45 minutter på at blive betjent og da de fik kontakt med serveringspersonalet fik de at vide at køkkenet var lukket.

1  Tak, 577connyg

Rejsende, der kiggede på Dronning Louise, kiggede også på

Har du været i Dronning Louise? Fortæl om dine oplevelser!