“Kedelig frokostmenu”

Køkkener: Fransk, Dansk, Grill
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 5. oktober 2018

var lige inde i Esbjerg sammen med min kone og vi blev enige om at gå ind og få noget frokost på Dronning Louise.Vi sad længe og kikkede menukortet og blev til sidst enige om at vi ville have deres rørte Tatare. Det var så sidste gang tataren var trist og halvgrå og det var ikke en smagsoplevelse jeg vil reklamere for, ligeledes var betjeningen sløv og ikke særlig inspirerende. Så det il nok tage en tid inden vi pråver det igen.

Tak, Christian j

Anmeldt 3. oktober 2018

lækkert sted til en drink og cocktail
de servere lettere retter
der er værtshus om aftenen og det bærer det præg af
mest unge mennesker, osm bruger det som cafe.

Tak, Brian Ø
Anmeldt 2. oktober 2018

Dronning Louise er en hyggelig restaurant i Esbjergs bymidte. Maden vi fik serveret var veltilberedt og pris og kvalitet hænger fint sammen. Dog skal man væbne sig med god tålmodighed, der gik over 1 time inden vi fik maden serveret, men stadigvæk en anbefaling værd :)

Tak, helle l
Anmeldt 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Dronning Louise har alt hvad man kunne tænke sig i løbet af en aften, og miljøet bidrager til en god oplevelse. Maden er rigtig god, dog kan man til prisen finde noget der er ligeså godt og tilsvarende.

Tak, Lise P
Anmeldt 28. august 2018 fra mobile enheder

Besøgte ‘Dronning Louise’ i forbindelse med en frokost. Kvaliteten af maden lå i den høje ende og det var en behagelig betjening. Der var generelt høj service og helt sikkert et sted vi kommer tilbage til.

Tak, daniellarsen6700

Rejsende, der kiggede på Dronning Louise, kiggede også på

Esbjerg, Sydjylland

Har du været i Dronning Louise? Fortæl om dine oplevelser!