“Fantastisk aften”

Det Arabiske Køkken
nr. 4 af 161 Restauranter i Esbjerg
Prisklasse: 145 US$ - 189 US$
Anmeldt 12. februar 2022 fra mobile enheder

Dejlig mad og gode vine.
Vores tjener han fik os til at føle os velkomne der kommer vi gerne igen.
Helt sikker et besøg værd

Dato for besøg: februar 2022
Tak, Tanya P

Anmeldt 26. november 2021

Super mad og rigtig god betjening. God fra valg eller tilvalg til maden uden ekstra pris. God plads til familien.

Dato for besøg: november 2021
Tak, 657jetteh
Anmeldt 3. november 2021

Maden er super lækker, sund og velsmagende. Sødt og dygtigt personale og som har gode anbefalinger af maden - vi kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: november 2021
Tak, trinet712
Anmeldt 26. oktober 2021

God mad, hyggelige omgivelser og fantastisk betjening. Tjeneren er hurtig, men omhyggelig og god til sin behandling af hendes gæster!

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, 939charlig
Anmeldt 23. oktober 2021

Et super sødt, afslappet og behagelig personale med glimt i øjet, betjente og vejledte os i valg af menu og vin. De tilrettede menuen, så den blev glutenfri, uden de store problemer
Maden var velsmagende og pænt anrettet i rigelige mængder.
Vinen fra Libanon overraskede os virkelig positivt og vil med sikkerhed være en vin jeg vil forsøge at købe til at servere for egne gæster.

Dette spisested får vores varmeste anbefalinger ❤

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Skov1972

Rejsende, der kiggede på Det Arabiske Køkken, kiggede også på

Har du været i Det Arabiske Køkken? Fortæl om dine oplevelser!