“Semi”
Anmeldelse af Det Arabiske Køkken

Det Arabiske Køkken
nr. 1 af 153 Restauranter i Esbjerg
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Maden var virkelig god! Og det blev præsenteret super fint. Grunden til de ikke får 5*, var fordi vi havde bestilt bord i forvejen, og selvom der var mange borde frie da vi kom, blev vi placeret helt oppe ved disken, hvilket betød hver gang folk skulle betale, stod de lige oven i os, hvilket ikke var særlig rart..

Dato for besøg: marts 2019
4  Tak, Laura U

Anmeldt 27. december 2019

Har været der nogle gange og er hver gang blevet overrasket over hvor god mad der egentlig kan laves - og til meget fornuftige priser.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Kaffedyr
Anmeldt 7. december 2019

Super lækker restaurant med faktisk mad. Kommer uden tvivl tilbage og kan klart anbefale restauranten

1  Tak, charlottel413
Anmeldt 23. november 2019 fra mobile enheder

Sublim servive, velsmag, hygge og en uovertruffen madoplevelse. Den store grillmaze er et overflødighedshorn til den sultne og madglade. Husets hjemmelavede chilli er vidunderlig og man må gerne få mere. Har spist der flere gange og bliver hver gang mindet om at jeg i min hukommelse havde underkendt hvor udsøgt maden er. En perle i Esbjerg

Tak, 470rasmusl
Anmeldt 9. november 2019 fra mobile enheder

Helt fantastisk betjening, på trods af sygdom blandt personalet var der kun smil og imødekommenhed. Maden var helt i top
både fra buffeten og a la carte kortet. Bestemt ikke sidste gang vi kommer der.

Tak, Tina L

Rejsende, der kiggede på Det Arabiske Køkken, kiggede også på

Har du været i Det Arabiske Køkken? Fortæl om dine oplevelser!