“Lækker aftensmad”
Anmeldelse af Det Arabiske Kokken

Det Arabiske Kokken
nr. 3 af 144 Restauranter i Esbjerg

Vi fik fin betjening, hurtig service og maden var bare lækker. Det var tydeligt der var kræset for at få en god smagsoplevelse.

Tak, Wip-Jan

Rigtig god mad meget anderledes. har smagt det hele kan Anbefale linse-suppen med citron og arabiske chips. Hilsen Oscar 9 år

Tak, anjavesterholm

Lækkert udvalg i buffeten og mulighed for at vælge vegetar og veganer retter var perfekt for os . Fanø øl var også godt .

Tak, collin870
Anmeldt 7. september 2018 fra mobile enheder

Hyggelig sted med gode madoplevelse gode muligheder for både kødelskere såvel som både vegatar er og veganer

Tak, LindegaardStarup
Anmeldt 26. august 2018

Har spist et par gange på stedet og en enkelt gang takeaway.
Begge dele er lækkert og fungerer.
Har spist denne type mad flere gange i mellemøsten og det ligner utrolig meget.

Betjeningen er god og personlig.
Priserne yderst rimelige.

Tak, msspss

Rejsende, der kiggede på Det Arabiske Kokken, kiggede også på

Har du været i Det Arabiske Kokken? Fortæl om dine oplevelser!