“Gemt lækker pizzarestaurant, der er værd st lede efter”

Ristorante Mammas Pizzeria
nr. 19 af 161 Restauranter i Esbjerg
Anmeldt 19. august 2022 fra mobile enheder

Lækker og meget autentisk pizzarestaurant.
Venlig, men travl betjening.
Gode råvarer og en hyggelig atmosfære i gemt baggård.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: august 2022
Tak, TokeDK

Anmeldt 18. juli 2022

Efter 20min valgte jeg selv at hente menu kort. Efter yderlige 15 min. Var jeg lige ved at gå en og bestille også, men som kom der pludselig en tjener og spurgte om jeg gerne ville bestille noget.. .som om at jeg bare sad der for sjov.. Det er selvfølgelig forståeligt i en fyldt restaurant, men når restauranten dårligt har nogle besøgende er det mindre forståeligt.
Jeg bestilte så en forret og en hovedret, hvortil jeg blev spurgt om jeg ville have forretten som en forret.. Forbavset svaret jeg selvfølgelig ja!
Så gik der 10 min. Så kon maden, begge retter på én gang..
Hvis du er i Esbjerg og gerne vil have italiensk mad så lad vær med at tage på mammas!!!
La scala er meget bedre og der betaler du heller ikke over pris

Dato for besøg: juli 2022
Tak, markmQ6708VN
Anmeldt 14. juli 2022

3: Antipasto Italiano Bresaola, italiensk lufttørret skinke, Salami, Artiskok, Oliven og andre italienske specialiteter. Er velegnet til at dele for to. Serveres med brød og smør var virkeligt lækkert.
19: Pizza Meat Lover Ost, tomat, pepperoni, skinke, bacon, oksekød og cocktailpølser lidt hvidløg på super lækkert.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Pizzaer123
Anmeldt 17. maj 2022 fra mobile enheder

Fik en overordentlig god service. Kunne ikke finde Calzone på menuen. Men den lavede de lige til mig. Bedste kvalitet med masser af fyld.
Rigtig venlig betjening af en meget sød medarbejder. Kan varmt anbefale et
Måltid hos dem.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Agerbak
Anmeldt 21. februar 2022

Er velegnet til at dele for to. Serveres med brød og smør.
19: Pizza Meat Lover Ost, tomat, pepperoni, skinke, bacon, oksekød og cocktailpølser.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, Pizzaer123

Rejsende, der kiggede på Ristorante Mammas Pizzeria, kiggede også på

Har du været i Ristorante Mammas Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!