“Tail ship race Esbjerg efter en dejlig dag Mamma´s pizzeria”

Ristorante Mammas Pizzeria
nr. 19 af 161 Restauranter i Esbjerg
Anmeldt 14. juli 2022

3: Antipasto Italiano Bresaola, italiensk lufttørret skinke, Salami, Artiskok, Oliven og andre italienske specialiteter. Er velegnet til at dele for to. Serveres med brød og smør var virkeligt lækkert.
19: Pizza Meat Lover Ost, tomat, pepperoni, skinke, bacon, oksekød og cocktailpølser lidt hvidløg på super lækkert.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Pizzaer123

Anmeldt 17. maj 2022 fra mobile enheder

Fik en overordentlig god service. Kunne ikke finde Calzone på menuen. Men den lavede de lige til mig. Bedste kvalitet med masser af fyld.
Rigtig venlig betjening af en meget sød medarbejder. Kan varmt anbefale et
Måltid hos dem.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Agerbak
Anmeldt 21. februar 2022

Er velegnet til at dele for to. Serveres med brød og smør.
19: Pizza Meat Lover Ost, tomat, pepperoni, skinke, bacon, oksekød og cocktailpølser.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, Pizzaer123
Anmeldt 18. november 2021

Hej vi spiste på restauranten d. 28/10 fik pizza nr 20 og pasta nr. 40 pizza var ok, men pastaen var en smagsløs oplevelse, det er ellers fruens foretrukne ret, og så idag 18/11 henter jeg takeaway pizza nr 19 da nr 20 ikke er god som takeaway, og fruen fik pasta nr 40, pizzaen var smagsløs, og ikke hver at spise, pastaen var endnu være en sidst, pastaen smagte som brændt bacon, og uden svampe.
vi spiser jævnligt hos jer, da vi altid for en god service og super lækker mad, men det er bare gået ned af bakke, hvis jeg var ejer af Mammas i Esbjerg, ville jeg nok lige lave en kvalitets tjek af hvad der bliver serveret for gæsterne, hvis man da gerne vil rette op, så det bliver atraktivt at spise hos jer igen.
Med venlig hilsen Poul

Dato for besøg: november 2021
Tak, poullykkeh
Anmeldt 14. november 2021

Jeg købte d 14 november take away la sagne. Var brændt på og bestod nærmest kun af pasta næsten ingen kød. Pris 99 kr. Var næsten uspiselig. Har tidligere købt take away ved Mammas men bliver sidste gang. Mvh Henrik Jensen

Dato for besøg: november 2021
Tak, 67henrikj

Rejsende, der kiggede på Ristorante Mammas Pizzeria, kiggede også på

Har du været i Ristorante Mammas Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!