“Flotte billeder på menukortet men ringe kvalitet.”

Jensens Bøfhus Esbjerg Nord
nr. 133 af 161 Restauranter i Esbjerg
Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: I snart 30 år har vores restauranter dannet rammerne om store og små begivenhederne. Hvert år besøger flere end 4 millioner vores restauranter i Danmark, Sverige og Norge. Hos Jensens Bøfhus er vi tossede med traditioner – på den gode måde. For mange familier og venner er Jensens Bøfhus i sig selv blevet en tradition. Det er vi stolte af, og det værner vi om. Vi glæder os til at se dig på en af vores restauranter.

Årets næst sidste dag skulle afsluttes med et hyggeligt aftensmåltid. 1 stk. børnefrikadeller, en classic burger og en vinterbøfgryde. Frikadeller og burger smagte som det plejer, men vinterbøfgryden var en slem skuffelse.
Da tallerkenen kommer ligger der noget der skal ligne kartoffelmos med sovs ved siden af. Med lidt roden med gaflen blev der fundet 5 stk. småkød som var totaludkogt og tørt. Hverken champion, bacontern eller perleløg blev fundet.
Kartoffelmosen var så vandet og smagsløs, at den minde mere om en tynd pure. En pulverkartoffelmos havde faktisk været bedre, med mindre det faktisk er en pulver kartoffelmos som er gået grueligt galt.
Servitricen spørger os pænt om vi er tilfredse med maden, vi siger at burger og frikadeller er ok, men at vinterbøfgryden er en slem skuffelsen. Vi viser hende billede af vinterbøfgryden på menukortet og spørger om hun selv syntes det ligner? Det gør hun ikke, desuden oplyser hun at vi ikke var de første der havde sagt dette og de snart håbede at den blev taget menukortet, men desværre var det hovedkontoret der bestemte dette. Vi oplyser at det havde været rart at vide da vi bestilte maden.
Der blev ikke spurgt om vi ønskede noget andet og servitricen skyndte sig videre. Vi besluttede derefter at desserten måtte blive købt et andet sted.
Træls oplevelse, så tag endelig retten af menukortet så andre ikke oplever det samme, for det er spild af penge.

Dato for besøg: december 2022
Tak, listmortensen
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Esbjerg Nord, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Lise,
tak for din anmeldelse✨ Jeg beklager meget, at det har været et skuffende besøg hos os Jeg vil opfordre dig til at sende en mail til info@jensens.com omkring jeres besøg

De bedste hilsner fra Katrine//Jensens Bøfhus

Anmeldt 21. maj 2022

Min kone og jeg har altid haft Jensen Stormgade som vores sted, når vi en sjælden gang skulle ud og have en alenemiddag, væk fra børnene.
Vi har godt kunne lide Jensen: Hurtig servering, god mad til prisen og, vigtigst, virkelig god og hyggelig service.

Men i dag, d. 21/5-22, var det godt nok en forfærdelig oplevelse!
Nuvel, vi fik maden, som var fin (portionerne bliver godt nok mindre), men der var absolut ingen betjening!
Vi blev ikke på noget tidspunkt spurgt, om vi manglede noget og om maden smagte, og vi ville sådan set gerne have haft en omgang pommes frites og sovs mere.
Det fik vi ikke...
Efter at have ventet, med en tom tallerken, i 20-25 minutter gav vi op...
Vi gik i stedet efter en dessert, som vi selv måtte hive en servitrice hen til bordet for at få lov at bestille.
Vi valgte "fri soft ice".
Normalt et hit, men føj, ikke i dag!
Der var grotesk beskidt ved isstedet, der manglede rene skeer og isglas og flere af ingredienserne manglede simpelthen.
Efter en halvkedelig is var vi mere end klar til at gå!

En helt igennem træls dag endte med en halvsur servitrice, da vi skulle betale, fordi vi åbenbart havde læst noget i vores gavekort forkert - vi tog uden at blinke ansvaret herfor, og alligevel var det ikke en rar afslutning, vi fik.

Jeg håber virkelig, at vi bare ramte en dag, hvor alt bare gik galt, men det er virkelig sørgeligt, hvis kvaliteten og stemningen er blevet smadret.

Min kone og jeg vælger nok et andet sted at spise, når vi næste gang for en sjælden friaften - ikke af lyst, for vi har nydt vores mange besøg hos Jensen, men vores friaften er for vigtig til at blive ødelagt af så total elendig service.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, StefanP1192
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Esbjerg Nord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. maj 2022

Hej Stefan,
Tak for din anmeldelse
Det er meget beklageligt, at aftenen ikke levede op til jeres forventninger - det er vi kede af Du er altid velkommen til at skrive til os på info@jensens.com, hvis du gerne vil i dialog med os og restauranten omkring dit restaurantbesøg. I mailen må du gerne oplyse dato, restaurant og beløbet, du har betalt, så vi kan finde din kvittering
De bedste hilsner fra Henriette/Jensens Bøfhus

Anmeldt 29. december 2021 fra mobile enheder

Tak for dejlig mad. Som altid i særklasse. Men desværre ikke tak for dejlig betjening. Vi var i kontakt med en tjener 3 gange, hvoraf 2 var på vores opfordring, -da vi kom og da vi gik til skranken og betalte! Da vi kom retur fra salatbaren stod vores mad på bordet, - ingen tjener kom fordi da vi havde sat os, ingen spurgte om maden var som ønsket, ingen spurgte om vi manglede sovs og kartofler - og det gjorde vi. Ingen at få øjenkontakt med, kort sagt go’ mad, men INGEN service. Øv det er et besøg vi ikke vil huske for noget godt. Da vi nævnte det ved betaling, INGEN respons, ingen kort undskyldning, betjeningen virkede ligeglade! Vi sad 2 personer ved bord 60. Mvh Dorthe og Jacob

Dato for besøg: december 2021
Tak, Trek14324264856
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Esbjerg Nord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2022

Hej Dorthe og Jacob,
Tak for jeres anmeldelse
Dejligt, at I nød maden Jeg beklager meget, at betjeningen ikke var som ønsket - det kan vi gøre bedre Du skal have tak for din feedback, som vi lytter til og noterer til restauranten
De bedste hilsner fra Henriette/Jensens Bøfhus

Anmeldt 6. oktober 2021

For små portioner til for høje priser. Vi var to der hver i sær skulle have forret og hovedret. Jeg selv fik en bøf der skulle have været 300gr fik noget der lignede 200gr der var tæt på gennemstegt og ikke mediom og en forret der var halv kold og kedelig den anden fik en gang nachos med noget kylling der nærmest lige var taget ud af pakken der hverken havde fået skalt eller pepper og var hvidere end et almindeligt stykke A4 papir for hele den hærlighed måtte vi slippe knap 800kr og gå sultne der fra det er simpelt hen ikke iorden med de priser for mad der er dårligere end hos vivaldi hvor man kan få større portioner til den halve pris der faktisk smager af noget.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Zangger14
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Esbjerg Nord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. oktober 2021

Hej Stefan,
Tak for din anmeldelse
Vi er kede af, at maden ikke var tilfredsstillende Vægten på bøfferne er angivet før stegning, hvor der naturligvis vil være stegesvind efter tilberedningen Derudover kommer flere af vores retter med fries og sauce ad libitum, så der er altid mulighed for gratis genopfyldning af disse, hvis man er sulten efter mere Vi vil selvfølgelig notere din feedback, så vi kan arbejde på at gøre det bedre
De bedste hilsner fra Henriette//Jensens Bøfhus

Anmeldt 11. juli 2021

Vi har altid nydt at komme på Jensens Bøfhus i Esbjerg. Altid god betjening og lækker mad. Men det er som om, der er sket noget (nye ansatte eller hvad?), der har forringet kvaliteten og stemningen.
I dag ventede vi længe på at komme ind, selv om restauranten langt fra var fuld. Vi kunne så ikke få et bord ved vinduet, hvor vi plejer at sidde, fordi der ikke var dækket op.
Jeg bestilte salat som hovedret, men de lækreste ting var der ikke mere af. Jeg gjorde opmærksom på det. Der blev sagt tak fordi, jeg sagde det, men der blev ikke gjort noget ved det.
Vi ville have kaffe til desserten, men den kom først, da vi næsten var færdige med at spise.
Bare en skam.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, ullaahma
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Esbjerg Nord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2021

Hej Ulla,

Tak for din anmeldelse
Øv, vi er kede af at besøget ikke levede op til forventningerne Vi arbejder altid på at sikre en god oplevelse for vores skønne gæster - denne gang kunne vi bestemt have gjort det bedre Din konstruktive feedback vil blive sendt til restauranten, så vi kan arbejde på at få den gode stemning tilbage

De bedste hilsner, Henriette//Jensens Bøfhus

Rejsende, der kiggede på Jensens Bøfhus Esbjerg Nord, kiggede også på

Har du været i Jensens Bøfhus Esbjerg Nord? Fortæl om dine oplevelser!