“ventetiden og halv kold mad.”

Bones Restaurant (Esbjerg)
nr. 37 af 144 Restauranter i Esbjerg
Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Reservationer, Takeaway
Anmeldt 11. marts 2018

Den 11/3-18 kl 18.30 havde vi reservert et bord til 4 personer.Vi får hurtigt vores drikkevarer,da vi har ventet ca 30 minutter går vi op og tager salatbar.Da der er gået en time spørger vi om vores mad snart kommer?? Vi kan se at folk der er kommet efter os får deres mad. Tjeneren går op og spørger om vores mad snart kommer.Vi kan se at kokken slår ud med armene ,som om han ikke kan gøre ved at maden ikke er lavet.Tjeneren kommer ned og siger der går 3 minutter til maden er klar,men der gik yderligt 10 minutter.da maden så kommer er det halv koldt.Og vi kom til at betale fuld pris ,det syntes jeg er dårligt service....;o(

Tak, Lone T
Christina S, Digital Marketingmedarbejder hos Bones Restaurant (Esbjerg), svarede på denne anmeldelseSvarede 22. marts 2018

Kære Lone.

Tusind tak for din anmeldelse. Det sætter vi stor pris på!
Beklager inderligt ventetiden og den kolde mad. Sådan skal det IKKE være når man besøger Bone's.
Skriv gerne din oplevelse til mailen esbjerg@bones.dk, så vil gøre alt hvad vi kan, for at tage hånd om jeres oplevelse.

Vi håber at høre fra dig :)
De bedste hilsner fra
Christina, Bone's SoMe.

Anmeldt 8. marts 2018 fra mobile enheder

En skuffelse i forhold til pris og kvaliteten af maden.
Dels var der dårligt styr på vores bestillinger og dels var maden kold ved servering.
Man burde selvfølgelig have vendt om i døren, når man kastede et blik på restaurantens smileys.

Tak, Tim P
Anmeldt 26. februar 2018

Maden var fin og indretning og service var som den skulle være. Man får hvad man kan forvente på bones. Dog mener jeg at deres bøffer ligger i den høje ende hvad pris og kvalitet angår.

Tak, CHJE1989
Christina S, Digital marketingmedarbejder hos Bones Restaurant (Esbjerg), svarede på denne anmeldelseSvarede 7. marts 2018

Kære CHJE1989.

Tusind tak for din kommentar og anmeldelse. Det sætter vi stor pris på!
Vi håbe, at se dig snart igen :-)

De bedste hilsner fra
Bone's Esbjerg.

Anmeldt 10. februar 2018 fra mobile enheder

Det er virkelig de bedste spareribs! Kødet er så mørt og falder bare fra hinanden. Det er et stort udvalg af salat og pommes fritterne er rigtig sprøde. Dog er mængden af sauce blevet for lille og for dyrt..

1  Tak, HeleneVagtborg19
Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

Har spist der ofte. Mest take away. Det er nemt når man bor på hotel og bare vil være alene. Det ligger lige over for cab inn hotel. Deres salat bar har vildt mange forskellige ting. Er dyrt bare som salat. Og deres bagt kartoffel kan altid være bedre. Som regel hurtig betjening i take away. Kan anbefale deres spareribs.

Tak, Tina J
Christina S, Digital marketingmedarbejder hos Bones Restaurant (Esbjerg), svarede på denne anmeldelseSvarede 14. februar 2018

Kære Tina.

Mange tak for din tilbagemelding - det sætter vi stor pris på!
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

De bedste hilsner fra Bone's Esbjerg.

Rejsende, der kiggede på Bones Restaurant (Esbjerg), kiggede også på

Har du været i Bones Restaurant (Esbjerg)? Fortæl om dine oplevelser!