“Kan bestemt anbefales ”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer, Takeaway
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Et travlt pizzaria, men hurtig betjening og rigtig gode pizzaer! Skulle vi komme til Esbjerg igen besøger vi også gerne La Scala igen.

1  Tak, Turbine74800

Anmeldt 16. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig italiensk mad og god service.

Havde bestilt bord i disse coronatider på en dejlig varm dag 25 grader. Ligger i Esbjerg centrum overfor Føtex. Hyggelig og god stemning. Bestilte 2 pastaretter og 2 glas hvidvin. Dejlig varme pastaretter smagte virkeligt godt og vi var dejlig mætte. God og venlig betjening. Meget tilfredse.
Hilsen. A & N

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 703nielsr
Anmeldt 18. april 2020

Maden er fantastisk - tilberedt af Italienere efter originale italienske opskrifter.
God stemning og hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, ingec484
Anmeldt 7. marts 2020 fra mobile enheder

Super aften god aften med en super betjening hvor tingene gik i normalt tempo, forretterne kom hurtigt og smagte at friske råvare lavet med kærlighed. hovedretten var lavet til perfektion og stegt som vi ønskede det.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Tina S
Anmeldt 29. september 2019 fra mobile enheder

Hyggelige lokaler, virker dig lidt slidte men pænt og rent. Venlig betjening. Super gode pizzaer. Tilbehøret til de øvrige retter på spisekortet lidt kedelig og kødet middel . Pris og kvalitet passer fint sammen.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Else G

Rejsende, der kiggede på La Scala, kiggede også på

Har du været i La Scala? Fortæl om dine oplevelser!