“Dejlig italiensk mad og god”
Anmeldelse af La Scala

La Scala
nr. 33 af 161 Restauranter i Esbjerg
Prisklasse: 15 US$ - 51 US$
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer, Takeaway
Anmeldt 16. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig italiensk mad og god service.

Havde bestilt bord i disse coronatider på en dejlig varm dag 25 grader. Ligger i Esbjerg centrum overfor Føtex. Hyggelig og god stemning. Bestilte 2 pastaretter og 2 glas hvidvin. Dejlig varme pastaretter smagte virkeligt godt og vi var dejlig mætte. God og venlig betjening. Meget tilfredse.
Hilsen. A & N

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 703nielsr

Anmeldt 18. april 2020

Maden er fantastisk - tilberedt af Italienere efter originale italienske opskrifter.
God stemning og hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, ingec484
Anmeldt 7. marts 2020 fra mobile enheder

Super aften god aften med en super betjening hvor tingene gik i normalt tempo, forretterne kom hurtigt og smagte at friske råvare lavet med kærlighed. hovedretten var lavet til perfektion og stegt som vi ønskede det.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Tina S
Anmeldt 29. september 2019 fra mobile enheder

Hyggelige lokaler, virker dig lidt slidte men pænt og rent. Venlig betjening. Super gode pizzaer. Tilbehøret til de øvrige retter på spisekortet lidt kedelig og kødet middel . Pris og kvalitet passer fint sammen.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Else G
Anmeldt 26. september 2019 fra mobile enheder

Super autentisk italiensk mad til go pris både hvis man spiser på restauranten men også som mad ud af huset. Ligger på sidegade til gågaden og på Smedegade som er i den Historiske rute hvis man går rundt i Esbjerg.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 864lisj

Rejsende, der kiggede på La Scala, kiggede også på

Har du været i La Scala? Fortæl om dine oplevelser!