“Hvis man har prøvet godt indisk bliver man skuffet.”
Anmeldelse af Tandoori Palace

Tandoori Palace
nr. 76 af 144 Restauranter i Esbjerg
Køkkener: Indisk
Anmeldt 4. januar 2018

Vi var 4 venner som glæde os til at skulle have indisk mad , men vi blive noget skuffet
maden var noget under middel , og så var der heller ikke super rent ;( dækkeservietter var meget klistre ... ikke spænde

Tak, Jonas D

Anmeldt 8. marts 2017 fra mobile enheder

God indisk mad - tæt på det bedste indiske jeg har fået. Stedet er ikke så hyggeligt igen, men lad dig ikke skræmme - det kan give en autentisk oplevelse, af hvordan jeg forestiller mig et sted i Indien. Foretrækker maden fra a la carte, men buffeten er fin hvis man vil prøve lidt af det hele - ikke alle dage med buffet - tjek det hos restauranten, ikke alle dage de har det... Jeg bruger det til take away og spisning på stedet..

Tak, Frederik V
Anmeldt 15. december 2016 fra mobile enheder

Mig og en veninde besluttede os for at gøre brug af vores sweetdeals i restauranten og bestilte vand ved siden af. Vi bliver tilbudt i stedet for et glas vand hver at bestille en kande til deling, hvilket vi tager imod uden bekymring. Maden smagte dejligt, men var absolut ikke autentisk og familien i restauranten kom og gik ud, for at spise fra buffeten, mens gæsterne kunne se dem. Da vi så skal til at betale skal vi pludseligt betale for 2 kander vand, som vi aldrig har drukket. Hvor begrundelsen foreligger at da vi nu er to mennesker, som har fået vand skal vi begge betale for hver sin kande vand på trods af, at vi kun drak en og vi blev tilbudt en kande vand til deling. Det er det dyreste postevand i en kande man kan købe sig til.

Så på trods af maden, slog servicen bare hårdere og derfor har dette sted tabt os som kunder.

2  Tak, Yen P
Anmeldt 28. oktober 2016 fra mobile enheder

Mit første besøg på den indiske restaurant Tandoori palace for at tage maden med hjem. En speciel god oplevelse var butter chicken og poppedums, det var mega lækkert

Tak, Mike G
Anmeldt 25. april 2016 fra mobile enheder

Har besøgt restauranten en enkelt gang midt på ugen - desværre ingen buffet midweek. Restauranten er ikke super hyggelig, men maden er VIRKELIG god. Har fået take away derfra ca 10 gange - og kan man lide traditionel indisk mad lavet fra bunden er det et godt valg. Prøv deres butter chicken og stegte ris og snyd ikke dig selv for naan eller papadums. Prismæssigt er take away lidt til den dyre side, da det er samme pris som i restauranten... Omvendt er det eneste indiske restaurant i miles omkreds - og efter min overbevisning en gevinst at den ligger netop i Esbjerg.

Tak, grithchen

Rejsende, der kiggede på Tandoori Palace, kiggede også på

Har du været i Tandoori Palace? Fortæl om dine oplevelser!