“Dårligt”

Spisestuen
nr. 22 af 161 Restauranter i Esbjerg
Prisklasse: 13 US$ - 51 US$
Køkkener: Dansk

Vi har lige været til vores barnebarns dåb inde på spisestuen og det var en rigtig dårlig oplevelse. Da de havde overbooket fordi personalet åbenbart ikke er udlært i at booke ordentligt. Så allerede kl 14.30 begyndte personalet at rydde af så flere af os fik fjernet vores drikkevarer og spisestel inden vi var færdige. Det er ikke iorden til en så stor dag. Den ansvarlige var uforskammet fræk da vi sagde det til hende og hun var også temmelig aggressiv i tlf da vi snakkede med hende nogle dage før. Vi har været der mange gange men ligger ikke vores penge der mere da vi ikke gider og føle vi bliver smidt ud. Det eneste gode der er at sige er at kokken lavede noget godt mad men man vil jo gerne have en god oplevelse når man sidder og spiser.

Dato for besøg: januar 2023
4  Tak, helled2023

Anmeldt 5. december 2022 fra mobile enheder

Vi holdte min mands
80 års fødselsdag i går, 40 Personer, framragende mad, god betjening, kan varmt anbefales. Mona Thyme

Dato for besøg: december 2022
Tak, monaribert
Anmeldt 15. oktober 2022

På deres hjemmeside slår de selv på at de er "Esbjerg hyggeligste restaurant".
Jeg vil sige at konkurrencen er hård, men at de bestemt ligger i toppen.

Har efterhånden været der en del gange og stedet skuffer aldrig. Stedet er ikke så stort, hvilket er perfekt og bare fremhæver den autentiske og intime stemning. De prøver ikke at være noget de ikke er; de ved nødvendigvis ikke alt om vinene, men til gengæld er de søde, hjælpsomme og bare helt nede på jorden.

Maden er god og prisen er meget gennemsnitlig i forhold til hvad man får serveret. Denne gang fik jeg jordskokkesuppe med stegt kammusling til forret og cuvette til hovedret. Flotte anretninger som billederne også viser og dejlig smag.

Det er altid en fornøjelse at være på dette sted og jeg vil anbefale andre også at tage forbi dem! Personligt kommer jeg helt sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, Simon B
Anmeldt 7. juli 2022 fra mobile enheder

Var på spisestuen med noget familie.
Sød service, koldt øl.
Bestilte som konen et stjerneskud. Nok et stjerneskud i den lille ende
Prisen for den lille version, af et stjernekud, vil blive honoteret til tre stjerne pga af søde servetricer.
Havde nok forventet lidt mere‍♂️‍♂️‍♂️‍♂️

Dato for besøg: juli 2022
Tak, 0ldermand
Anmeldt 22. januar 2022 fra mobile enheder

Simpelthen et helt fantastisk sted.
Så hyggeligt indrettet i flot gammel stil.
Rigtig sød personale og rigtig god betjening.
Maden var rigtig lækkert og der var rigeligt af det. Ikke sidste gang vi kommer der.

Dato for besøg: januar 2022
Tak, 218vibekel

Rejsende, der kiggede på Spisestuen, kiggede også på

Esbjerg, Sydjylland
Esbjerg, Sydjylland

Har du været i Spisestuen? Fortæl om dine oplevelser!