Flot udsigt

Flot udsigt ud over havet og havnen, og lækkert strand - tager badetøj med næste gang 👍. Fine... læs mere

Admissus
København, Danmark
fra mobile enheder
Bemærkelsesværdigt ses fra afstand

Det er ligesom noget man bør tage til, en dejlig oplevelse for hele familien ved Sædding strand... læs mere

TommyT629
Vejle, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Esbjerg
fra 159,36 $
Anmeldt d. 1. juli 2020 fra mobile enheder

Da vi alligevel var på de kanter, så ville vi lige se disse kæmpe skulpturer som vi havde hørt om og set i TV. De er meget store og står (sidder) på en fantastisk placering med en god udsigt ud over bugten. Der er gode muligheder for gåtur på fine stier. Det sprang vi over, da det begyndte at regne.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, TElkjaer
Anmeldt d. 22. juni 2020

Flot kultur et besøg værd vi havde læst om dem og ville da lige se dem inden turen gik til fanæ ø .bestemt et besøg værd.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, pudseren
Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Blå himmel, fuldstændig havblik og flot solskin gør at de fire mænd tager sig ud fra deres allerbedste side.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 781mettep
Anmeldt d. 31. maj 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte området efter et besøg hos Fiskeri- og søfartsmuseet som ligger meget tæt på. Der samles mange mennesker her og der er et lille ishus på P-pladsen.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, ThomasN1229
Anmeldt d. 5. marts 2020

Imponerende skulpturer, fantastisk natur og den skønneste udsigt over Ho Bugt! God mulighed for en skøn gå-tur!

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, Vogn101