“Rigtig god mad og god betjening”
Anmeldelse af Restaurant 97

Restaurant 97
nr. 68 af 153 Restauranter i Esbjerg
Køkkener: Spisested
Anmeldt 2. juli 2016

Restaurant 97har en rigtig god buffet. Her er der noget for enhver smag. Der er traditionelt dansk mad og mange andre specialiteter. Deres kød kan anbefales, ligesom deres dessert tilbud.

Dato for besøg: juni 2016
2  Tak, Morten C

Anmeldt 27. april 2016 fra mobile enheder

Vi var 5 voksne og 5 børn der var i alderen 1,5 til 10 år. Vi havde først spillet bowling og der efter skulle vi spise i restauranten. Vi havde reserveret bord så det var klart da vi var færdige med bowling. Buffeten bestod af mange forskellige forretter så som lakseruller, tarteletter hot wings og meget mere. Hovedretten bestod bla. Af flere forskellige typer kød, kartofler og sauce, desuden også en stor salatbar. Alt blev konstant fyldt op og det hele så meget lækkert og appetitligt ud. Vores tjener var meget venlig og behjælpelig stor tak til hende.
Som sammenligning har jeg også prøvet restaurant flammen 1 gang hvis det bare havde været halvt så godt som restaurant 97 i Esbjerg kunne det være jeg havde kommet igen.

Dato for besøg: april 2016
Tak, august70dk
Anmeldt 11. november 2015 fra mobile enheder

Buffet skiftes ud en gang imellem så det svinger imellem godt og mindre godt. Aldrig helt i top. Dog er der rigeligt at tage at spise og udvalg er stor. At man kan kombinere bowling ved siden af er et stort plus.

Dato for besøg: november 2015
Tak, ados2014
Anmeldt 27. september 2015 fra mobile enheder

Var med venner ude og bowle, og derefter buffet. Var en rigtig god buffet, med en masse forskelligt kød. Kødet der blev skåret imens man ventede var supermørt og godt. God service og en hyggelig stemning. Godkendt

Dato for besøg: september 2015
1  Tak, 0ldermand
Anmeldt 28. januar 2015

Efter at have kørt i Go-kart på FunWorlds flotte bane havde vi bestilt bord i Restaurant 97.
Vi blev ikke skuffede, Buffeten var langt over gennemsnittet af sådanne grill buffeter. Det var sat flot og indbydende op. Stort udvalg i salater, mange forskellige kødretter samt tilbehør. Det ville have været rart med en suppe på sådan en råkold januardag.
Virkelig søde "tjenere", og selv om der var propfyldt på en almindelig torsdag aften, ventede vi ikke længe på betjening. Vi havde 2 muslimske drenge med og der var stort udvalg til dem også.
Tusind tak for det.

Dato for besøg: januar 2015
    • Stemning
Tak, 228anneh

Rejsende, der kiggede på Restaurant 97, kiggede også på

Esbjerg, Sydjylland

Har du været i Restaurant 97? Fortæl om dine oplevelser!